Wrapsol protection interesse? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben zelf geinteresseerd in een 3G protection kit van het merk Wrapsol, nu zijn de verzendkosten nogal hoog naar Europa dus ben ik benieuwd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wrapsol protection interesse?
Ik ben zelf geinteresseerd in een 3G protection kit van het merk Wrapsol, nu zijn de verzendkosten nogal hoog naar Europa dus ben ik benieuwd of er hier nog gegaardigen zijn om eventueel de kosten te delen.
Wrapsol | world's strongest screen and full body anti-scratch protection system for Apple iPhone 3GS Met huidige korting kost een 3g kit $20 en verzendkosten voor meerdere kits $43, ik zou met minstens 2 mensen willen zijn om het interessant te maken. Het gaat me vooral om de back screen van Wrapsol, het is simpel om aan te brengen itt Zagg en heeft een matte look waardoor vetvlekken en krassen niet zichtbaar worden. Vooral dat laatste en vele positieve reacties op forums halen me over. Foto en youtube linkje YouTube - Wrapsol iPhone 3gs Review |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wrapsol ultra | Talking Carl | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 23-09-10 00:36 |
iphone 4 full protection case? | Steef | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 16-08-10 21:21 |
Login protection | LazerG | Archief | 1 | 27-02-08 14:01 |
Protection Plan | floris | iPhone algemeen | 0 | 08-11-07 16:04 |
|
|