Iphone houder voor op motor discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een stevige houder voor op de motor(racer) Iemand tips?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone houder voor op motor
Ik ben op zoek naar een stevige houder voor op de motor(racer)
Iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Leuk ding.
Ik denk alleen dat ik die dan moet beplakken met een zacht stofje in verband met trillingen,en krassen. Thanks |
|
||||
|
||||
iphone icm navigatie is op de motor zowiezo onbruikbaar, zelfs in de open lucht wil de gps het niet fatsoenlijk doen. HTC houdt hier de snelheid veel beter bij, bij 120 is gewoon 120, terwijl de iphone nog gewoon 40 km/h rijdt na 5 seconden. Geldt voor alle navi's ook TT, gps is gewoon bagger op een iphone.
Bedienen met handschoenen werkt niet, alleen een blote vinger werkt. Kan je beter een WM toestel kopen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door Drekepeteke; 30-08-09 om 22:55. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor ritregistratie op de motor | Koopa | iPhone Apps | 6 | 13-12-16 22:46 |
Wat voor Motor rijdt jij? | iWiefring | Chat en geruchten | 54 | 10-05-11 18:15 |
PauluS Motor 2006-2008 (Motor Discussie) | PauluS87 | Chat en geruchten | 79 | 17-06-08 21:43 |
Houder voor in de auto iphone/itouche | midon | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 20-05-08 21:12 |
|
|