Houder voor in de auto iphone/itouche discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of je een houder (voor in de Auto) van een itouche kan gebruiken voor de iphone? Ik heb dacht ik ergens ooit gelezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Houder voor in de auto iphone/itouche
Weet iemand of je een houder (voor in de Auto) van een itouche kan gebruiken voor de iphone?
Ik heb dacht ik ergens ooit gelezen dat ze niet het zelfde formaat zouden hebben. ( itouch zou dikker zijn). Wil namelijk deze aanschaffen: brodit.se Of misschien heeft iemand nog suggesties. Hoor graag van jullie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Deze is erg ideaal voor mij in de auto. Ik heb al een houder zitten, daar past deze op.
De iphone is iets dikker dan de itouch maar ook weer iets smaller (vooraanzicht). Ik weet niet of het zal passen. |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist een iPhone houder geïnstalleerd in de auto waarover ik zeer te spreken ben!
HR Richter Cradle Samen met: HR Richter swivel mount Geplaatst op metalen houder die bij de autoradio vastzit van de vorige carkit. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke iPhone 4 houder voor de auto | pascalbrouwers | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 26-11-10 19:52 |
Hardware: Brodit houder, is deze er ook universeel voor in iedere auto en makkelijk te verwijde | vasco | iPhone Navigatie | 9 | 24-08-10 16:44 |
Hardware: Auto lader / Houder | Dinky | iPhone Navigatie | 22 | 16-09-09 12:45 |
auto houder 2g... met wensen | Reloader | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 24-06-09 21:27 |
|
|