Welke iPhone 4 houder voor de auto discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb Een iPhone 4 met bumperhoesje. De iPhone houder die nu heb past niet meer. De bumber is ongeveer 3 tot 4 mm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke iPhone 4 houder voor de auto
Hi,
Ik heb Een iPhone 4 met bumperhoesje. De iPhone houder die nu heb past niet meer. De bumber is ongeveer 3 tot 4 mm dikker. Iemand en idee welke goed uitziende houder ik kan gebruiken voor de 4G. Greets, Pascal
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik een Brodit Pro Clip i.c.m. Een Brodit iPhone 4 houder en dat bevalt perfect!
Er is ook een Brodit houder speciaal voor een iPhone 4 met bumper case verkrijgbaar. |
|
|||
|
|||
Thx lijkt inderdaad een goede oplossing ik ga mij hier eens in verdiepen
Is hij alleen verticaal te gebruiken..... En kun je alle bumbers gebruiken bij deze pro clip Laatst gewijzigd door pascalbrouwers; 24-11-10 om 23:59. |
|
||||
|
||||
Er is eentje speciaal voor de originele Bumper, en een verstelbare brodit. Gebruik hem zelfs met de vapor case.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand, indien je een Bodyguardz transparante skin rondom hebt, welke Brodit houder je moet nemen voor je Iphone 4? De gewone/standaard of de verstelbare houder?
Want volgens mij is hij door de skin nauwelijks dikker of breder geworden, maar ik wete niet hoe strak de standaard Brodit houder zit.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: Brodit houder, is deze er ook universeel voor in iedere auto en makkelijk te verwijde | vasco | iPhone Navigatie | 9 | 24-08-10 16:44 |
Hardware: Auto lader / Houder | Dinky | iPhone Navigatie | 22 | 16-09-09 12:45 |
auto houder 2g... met wensen | Reloader | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 24-06-09 21:27 |
Houder voor in de auto iphone/itouche | midon | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 20-05-08 21:12 |
|
|