//

Afstandbediening voor in auto

Afstandbediening voor in auto discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben op zoek naar een afstandsbediening om de iphone mee te bedienen en dan bedoel ik meer om de ipodfunctie te bedienen via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-09, 15:04
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard Afstandbediening voor in auto

Hallo,

ik ben op zoek naar een afstandsbediening om de iphone mee te bedienen en dan bedoel ik meer om de ipodfunctie te bedienen via bluetooth, zodat ik in de auto wat makkelijker kan omschakelen van nummer aangezien het allemaal nogal klein is.

Weet iemand of dit bestaat? Heb al wat gegoogled maar ken niks vinden.
Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-09, 15:40
Larss Larss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El_Diablo Bekijk bericht
Hallo,

ik ben op zoek naar een afstandsbediening om de iphone mee te bedienen en dan bedoel ik meer om de ipodfunctie te bedienen via bluetooth, zodat ik in de auto wat makkelijker kan omschakelen van nummer aangezien het allemaal nogal klein is.

Weet iemand of dit bestaat? Heb al wat gegoogled maar kan niks vinden.
Alvast bedankt
Helaas is het AVRCP Bluetooth profiel in de iPhone niet volledig functioneel waardoor van nummer wisselen niet mogelijk is. Je zou kunnen proberen of hij (bij streamen audio via BT) wel reageert op de drukknop die in de oortjes zit.

Een andere optie is een oude AirClick set bestellen (eBay); je krijgt dan wel een melding over niet-compatible accessoires maar het werkt daarna goed.
  #3  
Oud 17-09-09, 15:45
El_Diablo El_Diablo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar El_Diablo
Standaard

Oke bedankt voor je reactie zal even kijken naar beide opties.
  #4  
Oud 17-09-09, 19:52
allewijn allewijn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 62
Standaard

Ik gebruik naar grote tevredenheid een Kensington LiquidAUX, en dan het model met draadloze afstandbediening die aan het stuur bevestigd kan worden (je kan het 'stuurhoudertje' er ook afhalen waardoor je enkel een piepkleine vierkante afstandbediening in handen hebt op nummers te kiezen, shuffelen, stoppen en play.

Deze LiquidAUX laadt mijn 3GS op, gebruikt de line-out van de 3GS om muziek via een jackplug mij autoradio in te sturen en heeft dus een afstandbediening!

Werkt waanzinnig!

Mooie is dat als de iphone 'uit' staat, hij bij het wisselen van nummers via de afstandbediening alleen eventjes de nieuwe 'cover' van het gekozen nummer laat zien en dan het beelscherm weer netjes uit gaat.
Als de iphone 'aan' staat dan laat hij uiteraard ook steeds de covers zien maar dimt dan na een tijdje netjes en laat het beeld zo continu 'zonder backlight' zien. Mooi in de auto, ook als je 'in het donker' rijdt geeft je iphone dus niet zo belachelijk veel licht.
  #5  
Oud 18-09-09, 12:53
Mischa84 Mischa84 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 95
Standaard

Parrot MK9200i werkt ook super !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone als afstandbediening voor iPad arcovandermeij Desktop-applicaties 2 15-06-12 08:28
Verlengsnoer met afstandbediening vredemaker23 iPhone accessoires en onderdelen 6 05-04-11 19:35
Hoofdtelefoon microfoon en afstandbediening werken niet meer prank iPhone algemeen 1 27-10-08 12:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.