//

Goede Bluetooth Headset

Goede Bluetooth Headset discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek naar een goede bluetooth headset voor niet meer dan 50 euro. Eentje waarmee ik minstens 4 uur lang muziek mee kan luisteren, goedwerkende ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-10-09, 14:23
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Question Goede Bluetooth Headset

Ik zoek naar een goede bluetooth headset voor niet meer dan 50 euro.
Eentje waarmee ik minstens 4 uur lang muziek mee kan luisteren, goedwerkende microfoon en die lekker zit, en meest belangrijk, geen draden heeft.

Iemand goede suggesties?

Ik heb op het moment de Altec Lansing Backbeat in gedachten, maar deze is me toch ietsies te duur.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-10-09, 21:27
Banned Banned is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 31
Standaard

Ik heb een paar dagen gelden een backbeat 903 gekocht bij zercom voor 58 euro incl verzending... (8 euro boven je budget :/ niet echt veel)

Het is best wel een goede bluetooth headset, goede ontvangst, microfoon, geluid. Hoewel er zijn wel een paar nadelen, zoals de aller zachtste stand is keihard als je in een stilte ruimte bent, het zit niet echt lekker door de achter hangende ding achter je oor (hoewel dit is persoonlijk), het past niet echt goed in de oren (ook weer persoonlijk) (het is wel een beetje verstelbaar) en laatste je kan (nog) niet volgende of vorige liedje knopjes gebruiken, iphone bluetooth ondersteunt deze nog niet...

Ik weet geen andere bt headset helaas...
  #3  
Oud 11-10-09, 21:54
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

ik heb gekeken bij zercom maar kan het artikel niet vinden. Hij is bijna overal uitverkocht, en de plekken waar hij nog in voorraad is, kost hij 75 euro of meer.
  #4  
Oud 11-10-09, 22:39
Banned Banned is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 31
Standaard

Jah, dat zie ik nu pas dat het uitverkocht is.. mare bij 4launch verkopen ze ook een backbeat voor 59euro incl, maar je moet wel tot 10 dagen wachten.. (site : 4Launch Shop)
  #5  
Oud 12-10-09, 14:22
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Daar heb ik juist geen zin in. Dan kan ik ze ook wel op ebay kopen. Morgen avond wil ik een set kopen en overmorgen wil ik het hebben.
  #6  
Oud 12-10-09, 23:55
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

// Verplaatst naar iPhone Accessoires.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth headset Eduard iPhone accessoires en onderdelen 35 22-07-10 15:07
ik zoek goede oortjes onder 50 euro (geen bluetooth) borgqueenx Koopinformatie Nederland 2 12-01-10 16:32
Wat is een goede bluetooth headset voor Iphone 3G Giggles iPhone accessoires en onderdelen 2 04-08-09 22:57
Mr. Bluetooth XS headset cthulu iPhone accessoires en onderdelen 0 14-06-09 17:02
Bluetooth headset dennis9920 iPhone algemeen 4 29-02-08 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:39.