Niet automatisch afspelen Ipod functie icm autoradio. discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik de iphone in de autodock druk, die via de USB aan de pioneer autoradio hangt, begint de ipod functie gelijk met afspelen. Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Niet automatisch afspelen Ipod functie icm autoradio.
Als ik de iphone in de autodock druk, die via de USB aan de pioneer autoradio hangt, begint de ipod functie gelijk met afspelen.
Hoe kan ik dit voorkomen? Kan geen instelling vinden. Ook niet in de autoradio P700BT |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand die het vervelend vond dat de ipod gelijk begint te spelen als deze in autodock wordt geplaatst?
Heel cydia al doorzocht voor een oplossing. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aangesloten op TV melding icm autoradio | Harley4 | iPhone algemeen | 4 | 29-01-11 20:55 |
Muziek: Ipod functie: 'start afspelen bij laatste punt' werkt niet altijd | Marc1969 | Muziek, foto & video | 1 | 23-11-09 10:35 |
Automatisch bericht afspelen? | Boy van Baal | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-01-09 18:19 |
audio automatisch afspelen | phpConsult | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 13-06-08 19:06 |
Muziek: ipod functie werkt niet | cwsmdb | Muziek, foto & video | 3 | 24-02-08 13:37 |
|
|