Wat zijn goede speakers voor mijn iPhone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Supertooth Disco. Supertooth Disco- Bluetooth A2DP Stereo Speaker...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een Supertooth Disco.
Supertooth Disco- Bluetooth A2DP Stereo Speaker |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Bedankt, te luid zal ik ze toch niet zetten dus ik ga ze maar proberen, ze zijn ook net afgeprijsd. Ik vind ze er ook leuk uitzien.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Admiraal; 19-11-09 om 02:36. |
|
|||
|
|||
Hallo mensen,
Ik ben mij aan het oriënteren op een speakerdock voor mijn ipod Nano en toekomstige iphone. Ik twijfel tussen de: - Lenco iPod Tower 1 - Philips SBD8100 Helaas heb ik heel weinig ervaringen kunnen vinden. Zijn er toevallig mensen die gebruik maken van één van deze docks? |
|
|||
|
|||
Zelf gebruik ik gewoon de iPhone dock..en deze is gekoppeld aan mijn stereo installatie. Als ik op reis ga of ff een dagje weg dan neem ik altijd dit speakertje mee: Mp3, iPod, iPhone, iPhone 3G Mini speaker met oplader! - YourStuff.nl
Echt een vette gadget....succes met de keuze! Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ziet er super uit, maar kan er geen reviews over vinden, iemand al iets over gehoord ? LENCO - iPod tower 1 black |
|
|||
|
|||
Hallo lezers,
Ik zoek, als zovelen hier, naar een goeie speakerset voor mijn Iphone. Zelf had ik er 2 op het oog: - Harman Kardon Go+Play -SDI iHome iP1 Welke raden jullie mij aan te kopen. Ik kom er zelf niet echt uit..... Harman Kardon heb ik zelf al gehoord en er komt een behoorlijk geluid uit. Maar die ihome ziet er mooi uit, maar ik heb geen idee of er goed geluid uitkomt. Alvast bendankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zijn de juiste instellingen voor syncen? | Macbookto | iTunes | 0 | 14-05-11 16:30 |
mijn iPhone speelt niet af op altec speakers. | Lomax | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 06-06-10 09:27 |
Wat is een goede bluetooth headset voor Iphone 3G | Giggles | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 04-08-09 22:57 |
Goede speakers + versterker | Destiny | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 19-12-07 18:38 |
|
|