Wat zijn de juiste instellingen voor syncen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een paar maanden heb ik er 254 apps op staan en wilde ik eens orde in de chaos gaan brengen. Ik had 11 zwarte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat zijn de juiste instellingen voor syncen?
Na een paar maanden heb ik er 254 apps op staan en wilde ik eens orde in de chaos gaan brengen. Ik had 11 zwarte schermen en de andere apps waren niet meer zichtbaar dan alleen via iTunes. Er een hoop afgegooid, vinkje in iTunes uitgezet en meer mapjes gemaakt. Dit deed ik in iTunes. Het ging perfect. Ik helemaal happy. Ga ik syncen en is alles weer in de oude staat terug. Begrijp er niets van.
Welke instellingen moet je maken zodat hij synct van Mac naar iPhone en welke moet je hebben om andersom te syncen? Muziek heb ik niet op de iPhone en foto's sync ik apart door iPhoto te openen en ze dan binnen te halen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zijn de juiste instellingen voor het buitenland | dutchronnie | Internet in buitenland (roaming) | 16 | 30-06-11 11:43 |
Wat zijn goede speakers voor mijn iPhone | Rogier93 | iPhone accessoires en onderdelen | 27 | 24-01-10 20:00 |
Video: juiste handbrake instellingen voor widescreen films | drboot | Muziek, foto & video | 1 | 17-06-08 19:01 |
Gmail werkt niet, met juiste instellingen | ash969 | iPhone algemeen | 11 | 29-03-08 21:53 |
|
|