//

Component AV Kabel

Component AV Kabel discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er is bij mij wat onduidelijkheid over de Apple Component AV Kabel. Onderstaande link geeft aan dat de Iphone 3GS over TV uitvoer beschikt. http://support.apple.com/kb/HT1454?viewlocale=nl_NL ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-11-09, 21:50
MartijnP MartijnP is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 15
Standaard Component AV Kabel

Er is bij mij wat onduidelijkheid over de Apple Component AV Kabel. Onderstaande link geeft aan dat de Iphone 3GS over TV uitvoer beschikt.
http://support.apple.com/kb/HT1454?viewlocale=nl_NL
Echter staat bij de Iphone 3GS icm Apple Component AV Kabel in het opmerkingenveld 480i/576i genoteerd. Wat betekend dit?

Kan ik met een Iphone 3gs icm de Component AV Kabel videos afspelen op tv ? Werkt dit ook met youtube, uitzending gemist etc?

Ik beschik over een Iphone 3gs zonder jailbreak.

Mvg,

Martijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-09, 12:50
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

Moet gewoon kunnen toch? Ik heb ook een vraag: heb geen zin om 45 euro te betalen voor een kabeltje en m'n derde USB stekker. Ik las dat de goedkope varianten niet meer werken sinds FM 2.0 of 3.0. Weet iemand daar meer van?

Leuk om YouTube enzo op de tv te kijken maar 45e is wat overdreven.

Edit: Toch besloten om een Apple kabel te kopen maar had me nog niet gerealiseerd dat ik zal moeten kiezen tussen component en composite. Thuis geen nog geen HD TV maar verder overal waar ik kom wel, lastig! Iemand ervaring met de composite en daar tevreden over?

Trouwens 480i/576i slaat volgens mij op de beeldkwaliteit die de iPhone 'uitzendt'.

Laatst gewijzigd door DKKKK; 26-11-09 om 13:42.
  #3  
Oud 11-12-09, 11:03
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

Niemand? Ben vooral benieuwd of je films met redelijke beeldkwaliteit kunt afspelen.

Nou dit begint een beetje mijn eigen topic te worden

Ik heb inmiddels een composite cable gekocht en in combinatie met Landscape TV Out (Cydia) kan ik nu bijna elke app op de TV weergeven. Driver en Real Racing zijn op deze manier bijvoorbeeld prima te spelen. Niet nuttig ofzo maar leuk dat het kan. Uitzending Gemist vind ik nog goed te doen wat betreft de beeldkwaliteit. Ga nu eens kijken of ik films met een hoge resolutie op m'n iPhone --> TV krijg.

Als iemand nog ideeen heeft wat betreft apps die leuk zijn om op de TV weer te geven dan hoor ik dat graag

Laatst gewijzigd door King1987; 04-10-10 om 21:33. Reden: edit knop gebruiken aub
  #4  
Oud 27-12-09, 18:34
Neptune1 Neptune1 is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Bestaat er ook een programma om alle signalen naar je tv te sturen als je geen jailbrake hebt, ik heb wel zo'n kabel gekocht maar zie alleen signaal met YouTube en voor de rest niets dus uitzending gemist heb ik geen signaal
  #5  
Oud 28-12-09, 00:36
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

Nee daar heb je jailbreak voor nodig. Fluitje van een cent hoor.
  #6  
Oud 10-04-10, 00:13
_kay_ _kay_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar _kay_
Standaard

Ik heb een component kabel en heb tevens een iphone 3G, als ik deze aansluit op mijn tv (nieuwe Samsung LCD HD TV) netjes in de component slots dan zegt hij geen signaal!


Het is de originele kabel van Apple zelf en op de iphone 3g staat de laatste firmware.

Ook speelt hij tijdens het proberen een Youtube video af.... dus zou gewoon moeten werken, maar dat doet hij dus niet. Iemand suggesties?

Alvast bedankt.
  #7  
Oud 04-10-10, 20:01
rubenhvt's schermafbeelding
rubenhvt rubenhvt is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rotterdam-Hoogvliet
Berichten: 50
Standaard

oke ik heb nu ook een kabel set


alleen hoe werkt dit in godsnaam krijg zwartbeeld

ik heb:

screensplittr
tv landscape out

wat nog meer???
__________________
---- Rubenhvt ----

Laatst gewijzigd door rubenhvt; 04-10-10 om 20:07.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3g component av kabel sony bravia pvbergen iPhone algemeen 4 16-12-10 09:01
Apple component kabel thomth iPad algemeen 1 24-09-10 23:25
Component av cable marius34 iPhone algemeen 14 23-07-10 14:22
AV Component kabel the007 iPhone algemeen 0 27-10-08 19:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:31.