Apple component kabel discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag een tv uitvoer kabel voor m'n iPad. Ik heb gelezen dat component HD aankan, klopt dit? Nou is mijn vraag: hoe goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple component kabel
Ik wil graag een tv uitvoer kabel voor m'n iPad. Ik heb gelezen dat component HD aankan, klopt dit? Nou is mijn vraag: hoe goed is de kwaliteit van het beeld dat hier uitkomt? Is de kabel z'n €45 waard, is de kwaliteit voldoende om films op tv te kijken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb de component kabel gebruikt. De output is geen HD, maximaal Ntsc / pal output en het beeld was niet echt scherp. Ook werkte de oplader niet, dus uiteindelijk allemaal niet het geld waard, dan heb je meer aan de VGA kabel als je tv hiervoor een aansluiting heeft. Ik heb de component kabel weer terug gebracht.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3g component av kabel sony bravia | pvbergen | iPhone algemeen | 4 | 16-12-10 09:01 |
Component AV Kabel | MartijnP | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 04-10-10 20:01 |
Gezocht: Apple composite-AV-kabel | nomad | Koopinformatie Nederland | 1 | 10-11-09 10:17 |
AV Component kabel | the007 | iPhone algemeen | 0 | 27-10-08 19:05 |
|
|