iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   Volledig witte iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/50358-volledig-witte-iphone.html)

Nicky75 12-01-10 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 397636)
Ben eerder benieuwd als je de sticker er weer af moet halen, i.v.m. beschadigingen. Hoe gaat dat dan, blijven er lijm resten achter en beschadig je het scherm er niet mee?

Ik heb hem er op gehad,maar weer afgehaald.
Dit omdat 2 hoekjes telkens loslieten,dit lag niet aan de sticker maar aan mijn case (Incipio NGP).
Zit ws. net een stukje van de case onder de protector,had dit ook met mijn screenprotector nl.
Bij het eraf halen blijven geen lijmresten o.i.d achter en ook geen beschadigingen aan je scherm.
Het zag er wel leuk uit,maar ook weer niet zo leuk dat ik er lyrisch van werd.

Tomtje 12-01-10 18:33

Kan je dit gebruiken boven of onder een bodyguardz screenprotector?

Of kan je maar & van de 2 gebruiken? ^^

lucysprenkels 15-01-10 15:19

Prachtig ik ga hem ook betselln. Heb nog steeds geen goede oplossing voor een achterkant gescherming. De cases zijn niet dun genoeg en bij het inviseble shield wordt het uiteindelijk vies aan de randen. IUemand al een echte superdunne case gezien waardoor mijn phoontje gewoon wit blijft? Hij "voelt"ook lekkerder zonder case.

Iphone3Gs 15-01-10 15:54

Dit zit er erg mooi uit, jammer dat apple geen witte voorkant heeft gemaakt anders was ik ook voor de witte gegaan, de iphone ligt inderdaad beter in de hand zonder case maar als ik mijn iphone oplaad doe ik de case eraf. De inviseble shield vindt ik ook een fijne oplossing maar ik heb steeds dat de zijkantjes eraf gaan, dus zit al aan mijn 5de inviseble shield :mad:.

Nicky75 15-01-10 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lucysprenkels (Bericht 405379)
Prachtig ik ga hem ook betselln. Heb nog steeds geen goede oplossing voor een achterkant gescherming. De cases zijn niet dun genoeg en bij het inviseble shield wordt het uiteindelijk vies aan de randen. IUemand al een echte superdunne case gezien waardoor mijn phoontje gewoon wit blijft? Hij "voelt"ook lekkerder zonder case.

Al eens naar de Incipio Feather of Incipio NGP gekeken?
De site is www.myincipio.com.

allewijn 15-01-10 18:53

Wat gaaf die skins/bestickering bij decalgirl.com
Ik ga ook eens een mooie bestellen!
Maar hoe zit het nou met de bijbehorende/matchende/in de sticker doorlopende wallpaper? Krijg je die op een cdtje erbij of iets dergelijks?

Nicky75 15-01-10 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door allewijn (Bericht 405468)
Wat gaaf die skins/bestickering bij decalgirl.com
Ik ga ook eens een mooie bestellen!
Maar hoe zit het nou met de bijbehorende/matchende/in de sticker doorlopende wallpaper? Krijg je die op een cdtje erbij of iets dergelijks?

Je krijgt een code bij je skin die je op een site moet invullen zodat je daar de wallpaper kunt downloaden.

Mr. I 16-01-10 03:57

Zijn die (witte) stickers trouwens ook ergens in NL te vinden?

Google geeft hier iig al geen resultaten :p

lucysprenkels 16-01-10 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 (Bericht 405448)
Al eens naar de Incipio Feather of Incipio NGP gekeken?
De site is www.myincipio.com.

Ik heb de Incipio NGP net besteld. Precies wat ik zocht, hartelijk dank hoor.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.