Volledig witte iPhone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn altijd veel mensen die het liefst hadden gezien dat de iPhone volledig wit was geweest in plaats van enkel de achterkant.... en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Volledig witte iPhone
Er zijn altijd veel mensen die het liefst hadden gezien dat de iPhone volledig wit was geweest in plaats van enkel de achterkant.... en ik ben daar een van. Nu heb ik via Decalgirl dus een simpele witte stickerset besteld en ik moet zeggen, het is precies geworden zoals hoe ik het altijd wilde!
De kleur wit is gewoon precies dezelfde kleur als de achterkant en het spiegelt ook mee net als het scherm. Je hebt alleen wel een licht randje ten opzichte van een volledig flush scherm zonder de sticker, maar dat is niet storend. Heeft een van jullie een andere manier gevonden om de iPhone volledig wit te krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wauw! Als de iPhone wit zo door Apple meegeleverd zou worden, dan had ik nu een witte iPhone gehad! (baal er nu sowieso van dat ik voor de zwarte ben gegaan).
|
|||
|
|||
Dit ziet er zeker heel erg cool uit! Redenen waarom ik niet voor de witte iPhone ging was omdat het haarscheurtjes krijgt en bij de 3Gs las ik dat het bruinere vlekken kreeg (niet zeker of dat nog steeds zo is). Daarom dacht ik ook van zwart is tijdloos, maar ik had het liefst een helemaal zwarte gehad. Dus al dat zilver ook in het zwart, maar helaas...
Maar hoe ik jou iPhone nu zie, is die echt heel erg mooi geworden. Zou je ook foto's van de achtergrond willen posten en heb je trouwens ook een stikker voor de homeknop? Vind dat nu minder, had ook wit gemoeten imo. |
|
||||
|
||||
Mooi hoor!
|
|
||||
|
||||
Ik ben in principe niet zo van dat witte, maar deze ziet er wel heel chique uit.
Misschien komt dat ook wel door de fraaie foto's, complimenten.
|
||||
|
||||
Thanks allemaal Ik dacht, misschien brengt deze post mensen, die graag een all white iPhone wilden hebben, op ideeen. Ik heb geen sticker gevonden voor de home button helaas, maar ik moet zeggen dat je er snel aan went. Het scherm is zwart als hij uit staat, de speaker is zwart en de sensoren ook, houdt het design in balans haha.
Draicon, bedoel je met achtergrond mijn wallpaper of de achterkant van de iPhone? De achterkant is de standaard witte achterkant van de witte iPhone |
|
||||
|
||||
Heb hem meteen besteld!
Samen met mijn witte Iphone,Incipio NGP 20/20 clear case en deze skin word het een eyecatcher (vind ik zelf ).
|
||||
|
||||
Ziet er inderdaad zeer mooi uit! Proficiat, hopelijk denkt Apple er bij de volgende iPhone ook zo over..
|
|
||||
|
||||
Dit ziet er wel echt gruwelijk vet uit
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt zeker een eyecathcer nu. |
|
||||
|
||||
Thanks allemaal! Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar Apple's beweegredenen om geen witte iPhone te maken. Bij de iPod's en Macbooks was het toch best een succes.
Ik moet ook zeggen dat de levering erg rap ging (4 werkdagen) en gewoon in de brievenbus. En er zit een link bij naar de bijpassende wallpaper! (In mijn geval een beetje nutteloos dus) Goeie service in ieder geval! Citaat:
Citaat:
Dit is die van mn vriendin: Citaat:
Als je eerst een screenprotector erop doet en dan de sticker, dat moet wel kunnen (zal wel een gepriegel worden). Eerst de sticker, dan de protector is helaas geen optie door het reliëf. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Om ontopic te blijven: echt heel mooi gedaan! De reden waarom ik geen witte iPhone heb is omdat 8GB voor mij genoeg is. Ziet er echt mooi uit! |
|
||||
|
||||
Deze ga ik zeker bestellen, supermooi,
is het er een beetje handig op te plakken ? |
|
||||
|
||||
Ben eerder benieuwd als je de sticker er weer af moet halen, i.v.m. beschadigingen. Hoe gaat dat dan, blijven er lijm resten achter en beschadig je het scherm er niet mee?
|
||||
|
||||
wel mooi, maar ben zelf iemand die van afwisseling houdt, en dan zijn stickers niet de beste oplossingen
maar ziet er goed uit.
|
||||
|
||||
Citaat:
Is het niet hetzelfde als een screenprotector, die haal je er toch ook zo weer af en hup, een nieuwe erop, ga ik eigenlijk wel van uit |
|
|||
|
|||
De foto's van de witte sticker doen me een beetje denken aan mijn vorige telefoon: een witte Samsung Star....Ik vind het een beetje jammer, het design van Apple vind ik prima.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb nu een ZAGG InvisibleShield Full-Body erop staan, hoop dat hij er mooi overheen plakt. Wil de ZAGG er nog niet afhalen, heb mijn iPhone pas een halfjaar. Als ik hem een jaar had dan zou ik zeggen ach het kan wel zonder de ZAGG. Iemand ervaring met een ZAGG onder een DecalGirl? Of een andere screenprotector onder een DecalGirl? Ga hem zeker bestellen in de toekomst, al zou ik hem het liefst ook al nu erop willen hebben . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP!!iphone volledig gereset | maatie | Archief | 2 | 26-08-08 11:25 |
HELP!!iphone volledig gereset | maatie | Archief | 4 | 26-08-08 10:21 |
Iphone volledig kapot ??? | goacidia | iPhone algemeen | 5 | 25-06-08 22:44 |
|
|