Ervaring met Ultra-Case discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heeft iemand ervaring met de Ultra Case website? www.ultra-case.com Ik wil er 1 aanschaffen, maar ben bang dat het straks plastic rotzooi is.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ervaring met Ultra-Case
Hallo,
Heeft iemand ervaring met de Ultra Case website? www.ultra-case.com Ik wil er 1 aanschaffen, maar ben bang dat het straks plastic rotzooi is.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon bij bekende webshops kijken, bijvoorbeeld Bol.com of de Apple Webshop. Ook kun je bij Mediamarkt kijken. Hier kun je namelijk makkelijker terecht mocht iets niet werken.
|
|
|||
|
|||
Klopt, heb je gelijk in..!
Waar kan ik dan een stevige crystal case vinden met steentjes op de achterkant? Die heb je niet namelijk of ik kan het iig niet vinden.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo! Een update over Ultra Case..ik raad het iedereen af om via hun een case te kopen voor je Iphone!
Ik heb hem 2 dgn geleden binnen gehad. En was zeer teleurgesteld! Plastic is niet stevig (als je hem laat vallen, breekt de plastic) en het is een soort stofje wat eroverheen is geplakt. Ik had er 1 besteld met steentjes, nou..het waren soort van pailletjes.. Kortom: niet doen..je kan je geld beter besteden! Wil ook bedanken voor de tips van mede Iclub forum mensen..Ebay..ga ik proberen.. To be continued.. Laatst gewijzigd door madstar; 14-01-10 om 16:46. Reden: vergeten |
|
|||
|
|||
Van de week ook 2 covers binnen gekregen, en zeer tevreden mee. Zitten mooi strak om de Iphone en gaan zeker niet breken. Het plastic is zoals de fabrikant zegt van polycarbonaat, wat ook gebruikt wordt voor veiligheidshelmen.
Ik praat over de covers met een kleurtje, type shining. Het enige gedeelte van je telefoon wat niet beschermd is met deze cover is de zilveren rand rondom je telefoon.
Ciao Jeroen Laatst gewijzigd door dutchduc; 15-01-10 om 12:03. |
|
||||
|
||||
ik heb net ook cases (zowel siliconen als plastiek) besteld op ultra case, ben er zelf heel tevreden over! passen perfect rond de iphone, zijn heel stevig en geven genoeg bescherming
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wrapsol ultra | Talking Carl | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 23-09-10 00:36 |
Duracell Ultra Battery | rensiejjj | Jailbreak apps en thema's | 5 | 12-10-08 14:29 |
gprs werkt niet op 1.1.2 met ultra-sim | wolfie | Overige providers Nederland | 6 | 25-01-08 00:48 |
gprs werkt niet op 1.1.2 met ultra-sim | wolfie | iPhone algemeen | 4 | 24-01-08 17:06 |
|
|