Iemand tips: Iphone boxsysteem discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben voor op mijn kamer op zoek naar een vrij specifiek systeem, en ik kan nergens vinden wat ik zoek, maar misschien weten jullie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand tips: Iphone boxsysteem
Ik ben voor op mijn kamer op zoek naar een vrij specifiek systeem, en ik kan nergens vinden wat ik zoek, maar misschien weten jullie wel wat.
Ik had: Een gewone stereoketen met een kabel zodat je vanop je iphone, mp3, computer,... muziek kan afspelen via die stereo. Nu heeft mijn stereo het begeven en ben ik op zoek naar iets anders. Ik zou willen werken met een soort dockingstation waar ik mijn iphone kan inzetten als ik in mijn kamer ben zodat die automatisch kan opladen. Maar, tegelijk zou ik dat dockingstation dan willen verbinden met 1: mijn PC 2: een box zodat ik muziek kan afspelen. En liefst van al zou ik die box dan ook willen gebruiken om muziek vanaf mijn pc af te spelen. Bestaat zo'n ding waarbij je pc, een box en je iphone alledrie aan elkaar ook gelinkt zijn? Alvast dank bij voorbaat, Pieter-Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werkmail op iPhone maar ICT werkt niet mee. Iemand tips? | Benp | iPhone algemeen | 2 | 21-06-12 22:17 |
Tips Iphone 4 | Jeffah92 | iPhone algemeen | 10 | 26-12-10 23:51 |
Iphone webapp tips | Joopster | iPhone Apps | 5 | 16-10-08 12:50 |
10 iPhone tips! | ironmanixs | iPhone algemeen | 15 | 25-02-08 10:27 |
|
|