//

Ervaringen met de GEAR4 blustream RX bluetooth ontvanger

Ervaringen met de GEAR4 blustream RX bluetooth ontvanger discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik ben op zoek naar een goede oplossing voor een draadloze verbinding mbv bluetooth tussen mijn geluidsinstallatie en mijn Iphone. Via google ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-03-10, 12:24
wleijten wleijten is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 6
Standaard Ervaringen met de GEAR4 blustream RX bluetooth ontvanger

Beste lezers,

Ik ben op zoek naar een goede oplossing voor een draadloze verbinding mbv bluetooth tussen mijn geluidsinstallatie en mijn Iphone. Via google ben ik bovenstaand apparaatje gekomen als alternatief voor het in andere topics genoemde E-blue A2AP bluetooth-ontvanger. Het apparaat is duurder (79,-), maar over de E-blue A2AP zijn in de recensie een aantal kritische noten te lezen.

Wat zijn de ervaringen met GEAR4? Is dit een kwalitatief beter product? Kan het meer? Etc.

Ik hoop jullie reacties te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Willem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-03-11, 23:47
Top10's schermafbeelding
Top10 Top10 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Omg Hilversum
Berichten: 6
Standaard

Binnenkort kan ik mijn ervaring hopelijk met je delen. Na het lezen van enkele reviews ben ik overstag gegaan. Binnen 2 weken heb ik hem.
__________________
Maak van elke dag de snelste!
Laagvliegen is ook leuk!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met bluetooth? Globalist iPhone algemeen 113 13-07-11 10:24
Belkin bluetooth muziek ontvanger? Boy van Baal iPhone accessoires en onderdelen 1 27-07-10 01:14
E-blue A2DP bluetooth-ontvanger srf0611 iPhone accessoires en onderdelen 0 18-08-09 15:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:52.