Wekkerradio met IPhone Dock discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik geniet nog maar een korte tijd van mijn gloednieuwe IPhone 3GS en heb sinds vandaag overigens ook een SwitchEasy Color Silicone Case ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wekkerradio met IPhone Dock
Hallo allemaal,
Ik geniet nog maar een korte tijd van mijn gloednieuwe IPhone 3GS en heb sinds vandaag overigens ook een SwitchEasy Color Silicone Case eromheen zitten. (Die overgens niet in mijn Brodit autoholder past ). Maar nu was ik op zoek naar een nieuwe wekkerradio met IPhone dock. Hij moet wel aan de volgende eisen voldoen: - Klein formaat (moet wel op mn nachtkastje passen) - Moet zo min mogelijk licht afgeven 's nachts - Goede prijs - Moet beschikken over een Radio en Wekkerfunctie Iemand ervaring of een idee ? Laat het even weten, liefst met een linkje o.i.d. ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Denver CRL-820
Ik heb de Denver CRL-820 wekkerradio.
Voldoet aan al je eisen en mijn Iphone 3gs past er met switcheasy torrent case in. Gr Arjen |
|
||||
|
||||
ik heb de memorex iWakeup...
Memorex iWakeUp Wekkerradio/Ipod Dockingstation - Gadgetsdiscount Voor meerdere prijzen en ff verder googlen Suc6 |
|
|||
|
|||
Ik wil misschien een aantal iphone/ipod wekkerradio's importeren. Het gaat om de wekkerradio op de onderstaande afbeelding. Prijs zal waarschijnlijk rond de 25 euro liggen. Laat maar weten als je interesse hebt...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wekkerradio van de HEMA | xidoos | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 24-05-11 17:16 |
Wekkerradio voor Iphone? | Forcefinn | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 03-04-09 00:48 |
wekkerradio voor de iphone IHOME IP99 | truckdiver | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 09-08-08 23:49 |
|
|