Gratis in-ear hoofdtelefoon discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik hoor van verschillende kanten dat je gratis in-ear oordopjes kan bestellen op apple.com o.a. op GVH / Het Gratis Apple-Accessoires Topic... dit forum ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gratis in-ear hoofdtelefoon
Hallo,
ik hoor van verschillende kanten dat je gratis in-ear oordopjes kan bestellen op apple.com o.a. op GVH / Het Gratis Apple-Accessoires Topic... dit forum (Van 5jaar geleden;x) ik vroeg me af of dat nog steeds kon en waar, ik ben mijne namenlijk kwijt hihi bvd, xx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je bedoelt waarschijnlijk dit, Apple - Support - Vervangingsprogramma voor Apple-koptelefoon met afstandsbediening. Maar dat betreft dus enkel defecte oordopjes, niet als je ze kwijt bent!
Laatst gewijzigd door GekkeHenkie; 27-04-10 om 00:16. |
|
|||
|
|||
Kan ik dat gewoon aanmelden ookal ben ik hem gewoon kwijt?:')
Edit: het moet via t-mobile zie ik? |
|
|||
|
|||
Ugh, hekel aan in-ear dopjes, ze zitten wel aardig, maar als je ze uit je oor haalt... Oorsmeer...
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoofdtelefoon ipad 1 | igfolk | iPad algemeen | 3 | 16-05-11 12:13 |
hoofdtelefoon jackplug | Ernst Crebas | iPhone algemeen | 8 | 01-05-11 08:38 |
hoofdtelefoon ingang ruist | ivanov | iPhone algemeen | 1 | 19-09-10 14:25 |
In-ear hoofdtelefoon met remote | jard | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 26-06-10 19:53 |
iPhone hoofdtelefoon adapter | vincentjanv | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 18-03-08 21:34 |
|
|