In-ear hoofdtelefoon met remote discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ben sinds een paar weken helaas mijn klipsch Image s4i kwijt.Baal ik ontzettend van, had ze pas een paar maanden en waren rond de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In-ear hoofdtelefoon met remote
hallo,
Ben sinds een paar weken helaas mijn klipsch Image s4i kwijt.Baal ik ontzettend van, had ze pas een paar maanden en waren rond de 100 euro. Omdat dit mijn 2 setje is in 1 jaar die sneuvelt, leek het me niet zo handig om weer van die dure te kopen. Weet iemand misschien een niet al te dure in ear koptelefoon met remote knoppen? Die dingen zijn o zo fijn maar o zo weinig te vinden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Remote op Apple in-ear-phones werkt niet op iPhone 3GS | acvz | iPhone algemeen | 3 | 14-02-11 22:37 |
In ear headphones met Mic | iDavid | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 23-12-10 00:14 |
hoofdtelefoon werkt niet of met veel storing na update iOs4 | merijnw88 | iPhone algemeen | 1 | 03-07-10 22:23 |
Gratis in-ear hoofdtelefoon | Raicho | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 06-05-10 10:46 |
Geen geluid, wel met hoofdtelefoon | de5ign | iPhone algemeen | 3 | 15-04-08 22:52 |
|
|