iPod touch dock-ding omzetten naar dat van 3G-3GS discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik zou graag mijn ipod touch dock connector ding omzetten naar dat van een 3GS dmv veilen, of zelfs als CNC oefening in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hallo, ik zou graag mijn ipod touch dock connector ding omzetten naar dat van een 3GS dmv veilen, of zelfs als CNC oefening in mijn school
![]() mvg michiel |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dit heeft nog eens iemand gedaan, en die dock is toen opgebrand...
Ik raad het je eigenlijk een beetje af ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoe afgebrand?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welk "ipod touch dock connector ding" bedoel je precies? Gaat het om de adapter die in de universal dock past? Daar heb ik er namelijk nog 1 van over.
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
iPod touch: iPod Touch van 3.1.3 naar 4.1 | bartje006 | Jailbreak | 0 | 14-12-10 11:10 |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
Apps van Ipod Touch naar Iphone verplaasten zonder dat opgeslagen gegevens verdwijnt | cpc9280 | Archief | 3 | 04-03-10 12:41 |
ipod touch dock (new style dock) in 1.1.3 | hsl | iPhone algemeen | 3 | 10-02-08 23:28 |
|
|