iPod touch dock-ding omzetten naar dat van 3G-3GS discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik zou graag mijn ipod touch dock connector ding omzetten naar dat van een 3GS dmv veilen, of zelfs als CNC oefening in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod touch dock-ding omzetten naar dat van 3G-3GS
hallo, ik zou graag mijn ipod touch dock connector ding omzetten naar dat van een 3GS dmv veilen, of zelfs als CNC oefening in mijn school iemand afmetingen of ervaringen ? of voor 1/2 euro te verzenden naar belgie?
mvg michiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit heeft nog eens iemand gedaan, en die dock is toen opgebrand...
Ik raad het je eigenlijk een beetje af |
|
|||
|
|||
hoe afgebrand? ik bedoel gewoon het dingetje dat je in je dock moet steken ...
|
|
||||
|
||||
Welk "ipod touch dock connector ding" bedoel je precies? Gaat het om de adapter die in de universal dock past? Daar heb ik er namelijk nog 1 van over.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
iPod touch: iPod Touch van 3.1.3 naar 4.1 | bartje006 | Jailbreak | 0 | 14-12-10 11:10 |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
Apps van Ipod Touch naar Iphone verplaasten zonder dat opgeslagen gegevens verdwijnt | cpc9280 | Archief | 3 | 04-03-10 12:41 |
ipod touch dock (new style dock) in 1.1.3 | hsl | iPhone algemeen | 3 | 10-02-08 23:28 |
|
|