//

BlueTooth Headset voor iPhone 2G

BlueTooth Headset voor iPhone 2G discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhoneforum, Ik ben bijna jarig (14-05) en ik wil graag een bluetooth stereo headset voor me verjaardag vragen. Alleen is daar heel veel keuze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-05-10, 21:24
Guest-20201021124726
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard BlueTooth Headset voor iPhone 2G

Hallo iPhoneforum,

Ik ben bijna jarig (14-05) en ik wil graag een bluetooth stereo headset voor me verjaardag vragen. Alleen is daar heel veel keuze in. Kunnen jullie daar een aantal aanbevelingen voor doen? Dit zijn me eisen:

- makkelijk te gebruiken
- prijs: max 150 euro (wil wel een goede hebben )
- plug-in dat je je oordopjes steeds kan verwisselen
- (multi-functie hoeft niet persee - BT headset aan meerdere mobiele telefoons)

Ik dacht zelf aan deze: bol.com | Jabra BT3030 Bluetooth Stereo Music Headset Dog Tag , Jabra | Elektronica...

Groet
Kars Visser
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-10, 21:41
peetlo peetlo is offline
• iOS 7.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

Dag, Kars!

Ik ben niet zeker of Jabra BT3030 compatibel is met iPhone, maar op de link, kan je jezelf compatibiliteit checken voor verschillende modellen, jabra inclusief! Succes!

peetlo

http://www.mytrendyphone.nl/shop/blu...t-37620c1.html
  #3  
Oud 07-05-10, 22:05
Guest-20201021124726
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo Peetlo,

Nee de Jabra is helaas niet compatibel voor de iPhone. Bedankt voor de site, waardoor ik wel weet welke dat wel zijn.

Groet
Kars
  #4  
Oud 07-05-10, 22:59
peetlo peetlo is offline
• iOS 7.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peetlo Bekijk bericht
Dag, Kars!

Ik ben niet zeker of Jabra BT3030 compatibel is met iPhone, maar op de link, kan je jezelf compatibiliteit checken voor verschillende modellen, jabra inclusief! Succes!

peetlo

Bluetooth Stereo Hoofdtelefoons - Bluetooth Stereo Headset

Hallo Peetlo,

Nee de Jabra is helaas niet compatibel voor de iPhone. Bedankt voor de site, waardoor ik wel weet welke dat wel zijn.

Groet
Kars
ih heb nog geen iphone en ben nog niet zeker over iphone accessoires maar wil leren hier is de link met meer verschillende modellen voor jij. je moet daardoor alleen

Bluetooth Headset

groet,
peetlo
  #5  
Oud 07-05-10, 23:51
Guest-20201021124726
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo Peetlo,

Dat zijn juist degene die ik NIET wil. Ik wil juist een BT headset die door beide oren gaat. Misschien zijn er mensen die ervaring hebben met BT headsets en die een aantal aanbevelingen hebben. Ik wacht rustig af.

Groet,
Kars


Edit: Ik heb nagezocht op internet welke BT headset compatibel zijn, en daar zag ik dat de Jabra BT3030 wel compatibel is (zie hier: http://www.pdashop.nl/product/48241/...o-headset.html)

Laatst gewijzigd door Guest-20201021124726; 08-05-10 om 23:05.
  #6  
Oud 10-05-10, 17:44
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

beetje late reactie.
De iPhone 2G ondersteunt geen A2DP (dus stereo draadloze overdracht). Wat je dan dus nodig hebt is een transmitter die je muziek e.d. in stereo naar een headset verzend.
Bijvoorbeeld;
Sony TMR-BT8iP transmitter (klik je via dockconnecter onderaan je iPhone)
Sony DR-BT21G (hoofdtelefoon die het dan weer ontvangt.)

Ik heb nu een 3GS iPhone, maar destijds met mijn 2G werkte het perfect!

Heb het setje nog in nieuwstaat liggen, dus mocht je interesse hebben..?
  #7  
Oud 10-05-10, 21:54
Guest-20201021124726
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dus als ik het goed begrijp heb ik een ontvanger/verzender nodig? Maar dat is niet echt de antwoord op me vraag (zie topic: bt headset voor iPhone 2G). Ik vraag welke BT headsets er beschikbaar zijn voor de iPhone 2G. Ik heb daar nog geen 'aanbevelingen' over gehoord.

Groet,
Kars
  #8  
Oud 11-05-10, 23:14
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

voor zover ik weet is elke BT headset geschikt voor de iPhone.. Echter om stereo te streamen naar de headset vanaf een iPhone 2G heb je een transmitter nodig die A2DP doorgeeft.. (dit ondersteunt je 2G dus niet)
  #9  
Oud 25-05-10, 19:03
Guest-20201021124726
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dus ik begrijp dat ik een transmitter moet kopen voor mijn vraag? Als dat zo is, weet ik (nog steeds niet) welke BT stereo headset compitabel zijn met een iPhone 2G... Want dat is uiteindelijk me doel.

Groet,
Kars

niemand meer advies??

OK, ik heb dus zoiets nodig:

http://www.geeky-gadgets.com/wp-cont...ansmitter2.jpg

http://www.interweb.in/attachments/m...pod-iphone.jpg

Maar dan nog terug op mijn vraag: welke BT headset kan ik wel gebruiken voor me iPhone 2G als ik die transmitter heb?

Gr Kars

Ok, ik heb dus een transmitter nodig (zie links)

Database Error

http://www.geeky-gadgets.com/wp-cont...ansmitter2.jpg

Maar dan terug op mijn vraag: welke BT headset kan ik dan kopen voor me iPhone 2G die me telefoon + die transmitter ondersteunt?

Gr Kars

Laatst gewijzigd door iScorpio; 21-06-10 om 18:28.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is een goede bluetooth headset voor Iphone 3G Giggles iPhone accessoires en onderdelen 2 04-08-09 22:57
Bluetooth-headset voor Apple iPhone MrSparco iPhone accessoires en onderdelen 5 22-12-08 21:32
iPhone Bluetooth Headset diotav iPhone accessoires en onderdelen 6 18-10-07 18:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:37.