//

IPHONE 3Gs headset

IPHONE 3Gs headset discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) De headset van mij IPHONE is kapot. Er komt geen geluid uit het linkergedeelte. Mij vraag is hoe dat kan? Ik gebruik hem waarvoor het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-05-10, 14:22
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard IPHONE 3Gs headset

De headset van mij IPHONE is kapot. Er komt geen geluid uit het linkergedeelte. Mij vraag is hoe dat kan? Ik gebruik hem waarvoor het gemaakt is en heb er nooit mee gegooid. Nu wil ik een andere headset kopen alleen bij deze headset vallen de oordopjes steeds uit mij oor. Kunnen jullie mij adviseren welke oordopjes het beste zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-05-10, 23:31
Shaquille Shaquille is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 51
Standaard

Als ik jou was zou ik In ear oordopjes kopen of een Koptelefoon.
  #3  
Oud 26-05-10, 21:02
iBroek iBroek is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik maak gebruik van de Ultimate ears SuperFI 5.
stukken beter geluid dan de originele van Apple en goede pasvorm.
Ook wordt er een speciale foam tip bijgeleverd die in je oor precies afsluit. Ideaal!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Headset doet het niet op mijn Iphone 3GS maritjuh1991 iPhone algemeen 3 27-01-11 21:22
Iphone Headset en VOIP?? Bearke iPhone accessoires en onderdelen 0 17-01-11 22:27
3gs met welke headset? djsim69 iPhone accessoires en onderdelen 6 12-09-10 18:13
iPhone Bluetooth Headset diotav iPhone accessoires en onderdelen 6 18-10-07 18:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.