Apple in ear headphone rubbertjes discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik ben de dingetjes aan m'n oortjes,( je weet wel die dingen je in large, medium en small hebt, bij iedere in ear,) kwijt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple in ear headphone rubbertjes
Hey, ik ben de dingetjes aan m'n oortjes,( je weet wel die dingen je in large, medium en small hebt, bij iedere in ear,) kwijt. Weet iemand waar ik losse rubbertjes/dingetjes kan kopen
en weet iemand hoe je die dingen noemt? xD Grts, Falk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Earphone accessories for Sale, Silicon Earbuds, Replacement Earbuds, iBuds, Eartips, various colors and sizes Ik heb ze laatst hier vandaan gehaald. Prima leverancier.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple in-ear-koptelefoon met afstandsbediening en microfoon | iYorick | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 31-01-10 16:15 |
Aanrader : Lenntek Sonix in-ear headphone | Runaque | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 20-09-09 21:05 |
de nieuwe in-ear oordopjes van Apple | mysense | iPhone accessoires en onderdelen | 15 | 16-12-08 11:45 |
|
|