A-Solar Power Charger discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb wat problemen met het opladen van iPhone's met de A-Solar Power Charger (Zie hier voor specificaties) . Nu is het probleem dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
A-Solar Power Charger
Hallo,
Ik heb wat problemen met het opladen van iPhone's met de A-Solar Power Charger (Zie hier voor specificaties). Nu is het probleem dat ik hier mee de iPhone 1G wel op kan laden maar bij een 3Gs gebeurd er niks. Heeft er iemand een idee wat er mis kan zijn? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
A-solar Power Pack voor iPhone 3GS / 3G | a080905 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 22-08-10 22:50 |
Solar charger ipod/iphone | lennardude | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 27-07-10 15:14 |
iPhone 3GS Solar Charger op OneDayPrice | Artistik | Koopinformatie Nederland | 4 | 21-04-10 15:40 |
Solar Power Pack [aldi] | lactoperoxidase | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 10-07-09 15:41 |
Solar charger case Iphone | francebramie | Koopinformatie Nederland | 1 | 01-06-09 20:52 |
|
|