//

Solar charger ipod/iphone

Solar charger ipod/iphone discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand misschien ervaring met een zonneoplader voor de ipod/iphone en wat is jullie mening daarover werkt het goed of is het flut? Lennard...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-07-10, 08:18
lennardude lennardude is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard Solar charger ipod/iphone

Heeft iemand misschien ervaring met een zonneoplader voor de ipod/iphone en wat is jullie mening daarover werkt het goed of is het flut?

Lennard
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-07-10, 09:08
WdePundert WdePundert is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 21
Standaard

Ik heb zo'n solar-charger gekocht. Na anderhalve dag laden (in een raamkozijn aan de zuidkant op zeer zonnige dagen) levert deze ongeveer 8% van een volledige lading. Niet geweldig dus.
  #3  
Oud 27-07-10, 07:48
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Nou hij hoeft niet perse in de zon te liggen hoor, daglicht is voldoende voor een solar-charger. Hij is handig voor op reis, als je ergens bent waar geen stroom is, je batterij bijna leeg is en je wilt even smssen of zo. Je moet natuurlijk niet gaan gamen op je iPhone. Hij is duidelijk enkel voor "noodgevallen" en dat kan heel handig zijn op vakantie bv. als je op safari in Tanzania bent . Wacht tot hij als aanbieding is op Onedayprice.nl dan betaal je er ook niet zoveel voor als in de winkel.
  #4  
Oud 27-07-10, 10:19
WdePundert WdePundert is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 21
Standaard

Ik weet dat hij niet persé in de zon hoeft te liggen, zelfs onder een gloeilamp laadt hij op. Ik wilde alleen maar aangeven dat er zeker voldoende licht en laadtijd geweest is.
De capaciteit valt me echter zwaar tegen. Bij de tweede keer was er slechts voldoende vermogen om een paar minuten te bellen.
  #5  
Oud 27-07-10, 14:14
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WdePundert Bekijk bericht
Ik weet dat hij niet persé in de zon hoeft te liggen, zelfs onder een gloeilamp laadt hij op. Ik wilde alleen maar aangeven dat er zeker voldoende licht en laadtijd geweest is.
De capaciteit valt me echter zwaar tegen. Bij de tweede keer was er slechts voldoende vermogen om een paar minuten te bellen.
Ja, ik ben het met je eens dat er maar weinig mee op te laden valt.
Toen ik hem kreeg (!) dacht ik ook dat hij de iPhone tot vol zou opladen maar dat is duidelijk niet zo! Gelukkig heb ik nog een Kingston accu/oplader en die doet het wel aanmerkelijk langer maar om die weer te herladen heb je dus stroom nodig en dat is bij de zoncel-oplader nu weer niet het geval.
M.a.w. kijk waar/wanneer /waarvoor/waarom je een oplader nodig hebt en kies dan.

Opletten wel want mijn zoncel-oplader is enkel geschikt voor de iPhone, die past NIET op de iPod Touch.

Laatst gewijzigd door Ashcat; 27-07-10 om 14:16.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
A-Solar Power Charger JajeBlade iPhone accessoires en onderdelen 0 16-05-10 23:54
iPhone 3GS Solar Charger op OneDayPrice Artistik Koopinformatie Nederland 4 21-04-10 14:40
Solar charger case Iphone francebramie Koopinformatie Nederland 1 01-06-09 19:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:10.