//

iPhone 3GS Solar Charger op OneDayPrice

iPhone 3GS Solar Charger op OneDayPrice discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand ervaring met deze site? OneDayPrice - 24 uur, een Super Aanbieding! Vandaag staat er namelijk een iPhone 3GS Solar Charger op, ik ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-10-09, 09:14
Artistik Artistik is offline
• iOS 6.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 32
Smile iPhone 3GS Solar Charger op OneDayPrice

Heeft iemand ervaring met deze site?
OneDayPrice - 24 uur, een Super Aanbieding!

Vandaag staat er namelijk een iPhone 3GS Solar Charger op, ik ben ook op zoek naar gebruikerservaringen van dit product maar helaas kan ik deze niet vinden..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-09, 10:11
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Aangezien ik er geen technische specificaties bij zie, kun je er vanuit gaan dat:
1. Het een klein zonnepaneeltje is.
2. Er staat dat hij in 2 uur volledig opgeladen is.
3. Met inachtneming van punt 1 en 2, kun je ervanuitgaan dat de batterij heel klein is, weinig mAh en dus je iPhone niet helemaal vanuit leeg naar helemaal vol kan laden.
4. Door het kleine paneeltje, erg langzaam oplaad, en dat alleen bij de ideale (lees zon op de evenaar, niet hier dus!) omstandigheden zal zijn.

Ik zou hem voor die prijs lekker laten schieten, voor dezelfde prijs kun je batterijen (incl verzendkosten, zie DX oid) krijgen die je iPhone wél helemaal vol kunnen laden, en dan ook nog eens op de achterkant zitten zodat je iPhone niet idioot lang is, maar dat is persoonlijk.


Het lijkt me echt een ding van niks, en zou er niet over piekeren die te kopen.
Neem gewoon iets als dit voor dezelfde prijs.
  #3  
Oud 01-10-09, 15:38
Artistik Artistik is offline
• iOS 6.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 32
Standaard

thanks voor uitgebreide reactie! top!
  #4  
Oud 24-03-10, 23:45
ancients ancients is offline
• iOS 4.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Hier zijn ze wel positief over en ik heb het bij een collega gezien, werkt gewoon goed. Review: A-solar iPhone Charger, zonnecellader voor de iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl Moet je wel snel zijn .. je krijgt er wel 2 voor de prijs van 1
  #5  
Oud 21-04-10, 14:40
Purn0 Purn0 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 6
Standaard

Ik heb zojuist een setje besteld voor mij een een vriend. Incl verzendkosten en BTW kosten ze dan 16 euro per stuk. Het schijnt dat de accu goed is voor 75% her-opladen. Lijkt mij ideaal voor festivals of vakantie. Daar laat ik mijn iphone liever niet onbeheerd achter in het washok van de camping om hem op te laden. Deze kun je nog eens een middagje naast je tent in de zon laten liggen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
A-solar Power Pack voor iPhone 3GS / 3G a080905 iPhone accessoires en onderdelen 0 22-08-10 21:50
Solar charger ipod/iphone lennardude iPhone accessoires en onderdelen 4 27-07-10 14:14
A-Solar Power Charger JajeBlade iPhone accessoires en onderdelen 0 16-05-10 23:54
Solar charger case Iphone francebramie Koopinformatie Nederland 1 01-06-09 19:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:52.