films kijken op extern scherm discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, je kan natuurlijk al films kijken op je tv vanaf je iphone(met een speciaal kabeltje). maar mijn vraag is ,zijn er ook schermpjes voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
films kijken op extern scherm
hallo,
je kan natuurlijk al films kijken op je tv vanaf je iphone(met een speciaal kabeltje). maar mijn vraag is ,zijn er ook schermpjes voor in de bv. auto. ik heb een 3Gs zonder jailbreak. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat voor een kabeltje heb je dan nodig?
|
|
|||
|
|||
A: AV-kabel van Apple (component of composite), zie Apple-store
B: Natuurlijk zijn er schermpjes voor in de auto. Hoeveel wil je er hebben? Elk schermpje met AV-in is geschikt. Voorbeeldje van kabel + schermen in mijn vorige auto's: YouTube - iPod touch in car |
|
|||
|
|||
Ik ga de kabel meteen bestellen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen films meer kijken op Ipad | nelski | iPad algemeen | 1 | 03-03-11 11:20 |
films kijken op iphone niet meer mogelijk! | hasenbos | Muziek, foto & video | 2 | 23-01-10 13:09 |
Je ipod/Iphone films kijken op elk scherm! | DGCAR | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 18-04-08 15:59 |
|
|