//

Je ipod/Iphone films kijken op elk scherm!

Je ipod/Iphone films kijken op elk scherm! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Alpine KCE-425i€ 149,00 :popupWindow('http://www.dgce.nl/popup_image.php?pID=551')" target="_blank"> Grotere afbeelding (opent in nieuw venster) Met deze veelzijdige uitbreidingsoplossing kunt u uw iPod aansluiten op een monitor in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-03-08, 11:34
DGCAR's schermafbeelding
DGCAR DGCAR is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 51
Standaard Je ipod/Iphone films kijken op elk scherm!

Alpine KCE-425i€ 149,00
Grotere afbeelding
(opent in nieuw venster)
Met deze veelzijdige uitbreidingsoplossing kunt u uw iPod aansluiten op een monitor in de auto en genieten van alle iPod-entertainment, inclusief films! De black-box KCE-425i maakt niet alleen uw huidige systeem up-to-date voor het bekijken van iPod-films. Hij is ook een schitterende gebruikersinterface die vrijwel op dezelfde manier werkt als een iPod, met hetzelfde comfort en gebruiksgemak. U kunt uw iPod-muziek beluisteren op de geluidsinstallatie in uw auto, iPod-video's bekijken of zelfs audioboeken en podcasts beluisteren. Het is de perfecte oplossing om de iPod te integreren in een bestaand mobiel multimediasysteem.
Bekijk uw iPod® op drie nieuwe manieren



[h2]Mobiele mediastations[/h2]
Als u een mobiel mediastation van een vorige generatie hebt zonder iPod-aansluitmogelijkheid, dan is dit de perfecte upgrade. Geniet van al uw iPod-muziek en video's in de auto en een eenvoudige bediening van alle functies via het Touch Screen.


[h2]Monitors voor achterin[/h2]
Hebt u iPod-films en podcasts die uw kinderen willen bekijken in de auto? De KCE-425i kan gemakkelijk worden aangesloten op monitors voor achterin en plafondmonitors van Alpine. Met de bijgeleverde afstandsbediening en gebruiksvriendelijke interface is de bediening letterlijk kinderspel. Of kies voor een monitor met Touch Screen en bedien alles via aanraaktoetsen.


[h2]Fabriekssysteem[/h2]
Als u een fabriekssysteem hebt met een kleurendisplay dat u niet wilt vervangen, kunt u met de KCE-425i (gecombineerd met een optionele interface van een andere fabrikant) iPod-muziek en -video's afspelen in de auto. Het is ook een ideale upgrade voor gebruikers van het veelzijdige Alpine VehicleHub- of VehicleHub Pro-systeem.
Video’s eenvoudig af te spelen vanaf uw iPod® met volledige controle
  • Bedien de iPod-functies direct vanaf het mobiele mediastation of de plafondmonitor met een compleet schermmenu
  • De KCE-425i interface kan als externe DVD-bron worden bediend vanaf elke Alpine-monitor met Touch Screen-bediening
  • Weergave van albumillustraties
  • Stel vliegensvlug afspeellijsten samen met “My Jukebox”
  • Meerdere schermbeveiligingen en visualizers
  • Paginascrollfunctie om snel door lange liedjeslijsten te bladeren
  • Navigatie beschikbaar in meerdere talen
  • Composiet- of hoogwaardige S-Video-uitgang
__________________
DGCE.NL
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-08, 14:28
harrys harrys is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

ziet er interessant uit, maar die 149 euro lijkt me een beetje weinig om een complete oplossing te realiseren
Zelf zoek ik iets om vanaf iphone richting een bmw nav4 scherm te kunnen gaan en dan heb ik voor ongeveer nog 500 euro extra alpine onderdelen nodig om een filmpje te bekijken.
Alternatief is gewoon een AV cable kopen van Apple waar je gewoon een video output mee krijgt en deze vervolgens aansluiten op een willekeurig extern display of tv scherm.(49 euro)

Ik denk zelf dat ik een dietz adapter ga aanschaffen. (200 euro) Deze kan direct als input op een navigatie computer worden aangeloten zo enige toevoegingen. ( zou dus bijelkaar 249 euro zijn t.o.v. 149 plus 500)
(er bestaan er meerdere voor diverse fabrikanten)

Zit ik dan ongeveer op het goede spoor of zit ik mis???????



grz
H

Laatst gewijzigd door harrys; 18-04-08 om 14:53.
  #3  
Oud 18-04-08, 14:59
harrys harrys is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 92
Standaard

Het liet me niet los en kijk: CiCi - Channel Islands Cellular Installations
zou binnenkort beschikbaar moeten zijn voor 219 pond (ex vat)

==273 euros ex vat dus......


gr
H
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
krant lezen via Ipad 2? (HLN) - films kijken via Yelo (hotspot) stoffel1980 iPad algemeen 8 28-07-11 17:57
Kan geen films meer kijken op Ipad nelski iPad algemeen 1 03-03-11 10:20
films kijken op extern scherm hordi015 iPhone accessoires en onderdelen 3 21-05-10 17:44
films kijken op iphone niet meer mogelijk! hasenbos Muziek, foto & video 2 23-01-10 12:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.