Sony hbh-is800 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, heb een verzoek aan een medelezer van de iphoneclub.nl. Of iemand kan testen of the Sony HBH-IS800 Stereo Bleutooth in-ear set fatsoenlijk werkt met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Sony hbh-is800
Hi, heb een verzoek aan een medelezer van de iphoneclub.nl.
Of iemand kan testen of the Sony HBH-IS800 Stereo Bleutooth in-ear set fatsoenlijk werkt met IOS4. Want de setje heeft geen volume +/- buttons en hierdoor kon je het geluid niet zachter zetten van het in-ear setje...met iphone operating system 3.1.x Las laatst ergens dat het met IOS4 werkt... Heb zelf geen iphone heb net iphone 4 besteld en wou zo'n sony in-ear setje halen. Alvast bedankt voor alle hulp... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
HBH-IS800 Getest
HBH IS800 getest met firmware 4.0
Volume control werkt. Start, stop werkt. Geluid Subliem..... |
|
|||
|
|||
Twee kleine vraagjes:
Werkt dubbelklikken naar een volgende track en 3x klikken voor het vorige nummer ook? |
|
||||
|
||||
Kort en krachtig...Nee...
Misschien Voice Control....maar dan moet ik eerst me Iphone 4 krijgen om te testen.. |
|
|||
|
|||
Dat dacht ik al gelezen te hebben en dat is toch wel een "no go" voor mij helaas.
Hele mooie compacte dopjes, maar als je vervolgens steeds je iphone uit je zak moet vissen om een nummer te skippen, dan word ik niet vrolijk zijn er alternatieven die hier een beetje bij in de buurt komen? |
|
|||
|
|||
FYI...
Ik heb ze alsnog gekocht. In combinatie met de app: "BT Helper" krijg je namelijk wel "track control". Het werkt niet 100% zoals je gewend bent, maar het werkt. -Start ipod-app -Start playlist -Ga naar BT Helper en laat deze open staan -Klik klik is next track -Klik klik klik schijnt voor "previous" ook te werken, maar lukt mij nog niet |
|
||||
|
||||
Hoor dat je volgende en vorige gewoon kunt activeren door voice control.... Probeer dat eens...
|
|
|||
|
|||
Ik heb een 3G, maar daarnaast vind ik voicecontrol in een bus vol met mensen ook een beetje aso
Maar thanks anyway! |
|
||||
|
||||
Citaat:
vooral als ze proberen te vinden hoe die gekoppelt is aan je tel... heb al aantal keren meegemaakt dat mensen de kabel volgen... en raar kijken als ze de kabel naar de tel niet kunnen vinden... |
|
|||
|
|||
Hahaha...
Dat was ik al gewend van de Motorola S109 (o.i.d.) Daar zat zelfs nog een schijnwerper van een blauwe led op... |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is De Sony Ericsson HBH-PV705 headset compatible met Iphone 4? | vandelangerak | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 23-04-11 09:18 |
Sony NGP / PSP 2 | borgqueenx | iPhone algemeen | 1 | 11-03-11 17:05 |
pair met bluetooth headset HBH-15 | deraket | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 05-08-08 22:29 |
Sony Ericsson G900 | tartiflet | iPhone algemeen | 8 | 14-07-08 19:56 |
Muziek: Sorry Sony klinkt beter! | Fresh | Muziek, foto & video | 13 | 26-04-08 17:01 |
|
|