Parrot MKI 9200, BT stop tijdens pairen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben vandaag een vreemd probleem tegen gekomen bij mijn nieuw geinstalleerd parrot mki 9200. Zodra ik begin met het pairen van het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Parrot MKI 9200, BT stop tijdens pairen
Hallo allemaal,
Ik ben vandaag een vreemd probleem tegen gekomen bij mijn nieuw geinstalleerd parrot mki 9200. Zodra ik begin met het pairen van het toestel, komt er heel even het keypad voor het invoeren van een code. Enkel 1/2 seconden, dus kort voor het invoeren van de code. Vervolgens spring de iphone terug naar de springboard. Een simpele nokia geeft echter geen probleem en kan zonder meer worden gebruikt. Zijn er mensen die soortgelijke problemen zijn tegengekomen, wellicht met een andere parrot? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Na een reset van de netwerksettings, is de iphone in de Geohot Bootloop terecht gekomen. Uiteindelijk dan toch maar IOS4 geinstalleerd omdat de iphone niet uit de loop kwam.
Nu kan ik gewoon koppelen. Kan slotje op. |
|
||||
|
||||
Mooi dat het opgelost is.
//Slotje |
Labels |
bluetooth, iphone, pairen, parrot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
parrot mki 9100, "works with iphone" | rikkie123 | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 01-02-12 19:06 |
Jabra pairen lukt niet | ringring | iPhone algemeen | 4 | 25-07-11 05:24 |
Iphone doet raar op carkit Parrot MKI 9200 na update IOS 4 | ferrykok | iPhone algemeen | 21 | 09-09-10 14:51 |
Gps muis pairen | blackgold | Archief | 1 | 19-01-10 14:27 |
Ervaringen Parrot MKI 9200 en Iphone 3g? | kaiiestan | iPhone accessoires en onderdelen | 81 | 06-12-09 12:39 |
|
|