Iphone 4 accesoires discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er al accesoires te verkrijgen is voor de iphone 4,vooral een telefoon tasje/holster of zou deze ook passen in die van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 accesoires
Weet iemand of er al accesoires te verkrijgen is voor de iphone 4,vooral een telefoon tasje/holster of zou deze ook passen in die van de 3gs.
Bvd voor jullie reactie's |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iphone 4
Ben van het weekend in Dusseldorf geweest en in een Telekom shop geslaagd voor hoesjes e.d.
|
|
||||
|
||||
De iPhone 4 schijnt precies te passen in het dock van de eerste iPhone uit 2007. Dus als je er nog één kan vinden ...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand hoe ik een originele Apple iphone 4 bumper kan bestellen? Via de apple store België gaat het nog niet ; als ik via de Franse probeer te bestellen, word ik naar de Belgische store geleid....
|
|
|||
|
|||
Niemand die me hierbij kan helpen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb zonet deze gekocht, hij heeft ze in alle kleuren
AUTHENTIC APPLE IPHONE 4 BLACK BUMPER CASE komt neer op 44 euro verzendingskosten inbegrepen(naar belgie). |
|
|||
|
|||
Is er ook een ''betrouwde'' site waar ik z'n bumper kan kopen? En waarvoor ik geen/weinig verzendkosten moet betalen? Want 20 euro bij gravis, voor z'n hoesje? En werkt z'n bumper case wel echt?
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog geen accesoires voor de iPhone 4 op de markt dan?
Lijkt mij dat als zoeits uitkomt meteen een heel schap van accesoires klaar ligt?? |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door dromedaris; 13-07-10 om 14:48. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb dit hier gekocht en toch wel tevreden van en de lader werkt uiteraard ook op de iphone 4 en je kan deze aan je rooster hangen of aan je ruit, wel lekker makkelijk allemaal en voor niet al teveel geld ook,mooi meegenomen.
MCA WindowSupport incl. Autolader voor iPhone 3GS / 3G : Auto |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zijn leuke Apple/Iphone Goodies/Accesoires? | Silver-Apple | Chat en geruchten | 3 | 06-08-09 10:45 |
Iphone 2G accesoires | studentHz | Archief | 3 | 20-05-09 00:13 |
accesoires ipod nano verus iphone 3g | rooffuss | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 18-07-08 14:50 |
accesoires iphone | dirk18 | Archief | 2 | 19-04-08 15:10 |
|
|