//

Nieuwe oordopjes voor iPhone 4

Nieuwe oordopjes voor iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga woensdag naar the states en aangezien ik mn iPhone 4 besteld heb, ga ik daar kijken voor accessoires (dock ed.) maar ik wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-10, 13:52
rensiejjj rensiejjj is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Capelle a/d IJssel
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar rensiejjj
Standaard Nieuwe oordopjes voor iPhone 4

Ik ga woensdag naar the states en aangezien ik mn iPhone 4 besteld heb, ga ik daar kijken voor accessoires (dock ed.) maar ik wil ook nieuwe oordopjes. Welke kunnen jullie me aanraden? Ik houd het meest van dancemuziek, dus een lekkere bass moet er wel inzitten!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-10, 13:39
R-onald R-onald is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Ligt een beetje aan wat je wilt uitgeven. Ik luister heel veel op mijn mp3 speler dus heb ik gekozen om echt heel mooie oortjes te komen. Ik ben uitgekomen op de Ultimate ears superFi 5. Ik ben er heeeeeel erg tevreden over, maar er hangt ook een prijskaartje van 150 euro aan. Ik kan ze zeer aanraden. Ik heb na 1,5 jaar een draadbreuk gekregen, naar de winkel terug gegaan en heb meteen een nieuw paar gekregen. Service is dus ook nog is goed.
  #3  
Oud 30-07-10, 21:11
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

Bose in ear! veruit de meest fantastische!
Waarom? omdat het eigenlijk tussen in ear en gewone oordopjes inzit: resultaat is geen pijnlijke oren vanwege een stuk plastic in je gehoorgang maar wel de geluidskwaliteit van een echte in ear. Deze kan ik je echt aanraden!!

BOSE® - BOSE® in-ear hoofdtelefoon: Overzicht
  #4  
Oud 30-07-10, 21:20
lesfetes lesfetes is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kapellen, Belgie
Berichten: 97
Standaard

Ik ben nooit een fan geweest van de inears, zelf gebruik ik Ti over ears van Skullcandy, echt het verschil is werelds zeker in de bass !

Helemaal niet zo duur (80 euro of zo), maar ja je sleurt wel zo'n ding mee
  #5  
Oud 30-07-10, 22:55
obi obi is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: E'hoven
Berichten: 55
Standaard

Het is maar net wat je ervoor wilt uitgeven.
All things iPod, iPhone, iPad and Beyond | iLounge heeft heel veel reviews van verschillende oordopjes.
De in-ears van Apple schijnen niet slecht te zijn.
Ik heb zelf Etymotic Ultimate 700 besteld, hoop dat die volgende week geleverd worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe oordopjes/hoofdtelefoon, welke? papa-joeri iPhone accessoires en onderdelen 48 19-08-09 13:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.