Flip cases discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand hier een flip case voor de iPhone 4? Zoja, welke gebruik je, ben je er blij mee, waar kan je hem kopen,... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Flip cases
Heeft er iemand hier een flip case voor de iPhone 4?
Zoja, welke gebruik je, ben je er blij mee, waar kan je hem kopen,... Ik ben nog op zoek. Tot nu toe heb ik deze gevonden: Soft Leather Case with Flip Cover for Iphone 4,Black Color - Meritline.com Exspect Leather Hard Flip Case for iPhone 4 - Black: Amazon.co.uk: Electronics & Photo Sena Cases - Designer Leather Cases : iPhone 4 Leather Cases Hampton Flip for Apple http://www.marware.com/products/iPho...e-for-iPhone-4 (Ik denk dat ik deze ga nemen)
Knowledge is power Laatst gewijzigd door syren; 08-08-10 om 21:07. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
case, cases, flip, hoesje, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Externe batterij: 3G Juice of Dexim P-Flip? | XIII | Koopinformatie Nederland | 0 | 20-12-09 18:23 |
MobileMusicPlayer Flip | Alex-511 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 18-10-09 23:52 |
iphone, psp en het flip type gecombineerd ??? | croiman | iPhone algemeen | 15 | 02-10-08 19:54 |
|
|