Earhook headset discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een headset voor de iPhone, met earhooks (anders blijven ze echt niet in mijn oren zitten) en microfoon/afstandsbediening. Iets als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Earhook headset
Ik ben op zoek naar een headset voor de iPhone, met earhooks (anders blijven ze echt niet in mijn oren zitten) en microfoon/afstandsbediening.
Iets als dit dus, maar dan voor de iPhone met microfoon: Ik heb al talloze (web)winkels afgezocht, maar nog steeds niets kunnen vinden. Kent iemand anders zo'n soort headset? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In plaats van originele headset kun je andere merken gebruiken. Let op dat de headset compatibel met iPhone moet zijn. Dit is een voorbeeld van hoge kwaliteit headset tegen lage prijs:
Panasonic RP-HS46 Stereo Headset - Wit Maar ben niet zeker of deze ook een microfoon heeft. Groet, brecht |
|
|||
|
|||
Ik heb net via amazon.co.uk de plantronic voyager 520 besteld voor 20pond. komt neer op 35euro ivm pond --> euro en shipping.
|
|
|||
|
|||
BudFits
Bij mij blijven die dingen van Apple ook nooit in mijn oor zitten, dus ik had BudFits besteld, gewoon direct op hun site. Voor €10,05 heb ik ze thuisbezorgd gekregen, voor dat geld kon ik ze zelfs niet vinden op eBay.
En het grote voordeel voor de Apple-fan in mij: ik kan gewoon de originele Apple headphones blijven gebruiken.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth headset | Eduard | iPhone accessoires en onderdelen | 35 | 22-07-10 15:07 |
Mr. Bluetooth XS headset | cthulu | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 14-06-09 17:02 |
Oortelenfoon (headset) | damnet | iPhone algemeen | 6 | 03-06-09 13:57 |
Motorola S9 headset | keesdr | iPhone algemeen | 1 | 15-04-09 23:08 |
|
|