"Beste" docking/speakerset voor iPhone (100€) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik weet dat "beste" erg subjectief is, maar ik kan het maar proberen. Ik heb zelf al wat research gedaan via bol.com en pixmania. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Beste" docking/speakerset voor iPhone (100€)
Hallo,
ik weet dat "beste" erg subjectief is, maar ik kan het maar proberen. Ik heb zelf al wat research gedaan via bol.com en pixmania. Om te zien welke speakerset/dockingset binnen het budget past. Ik had voorlopig mijn oog laten vallen op de Altec Lansing: IMT 620 waarom? : net onder de 100 euro, en heb al wel wat gelezen over de hogere modellen, dat die goed bevallen bij de meesten. Wat verwacht ik er van? Dat er iets of wat deftig geluid uit komt, zou zijn om op mijn kamer te gebruiken/ mee te nemen op vakantie. Een interne oplaadbare accu is dus wel een klein voordeel. Zou ook leuk zijn dat hij mijn iphone oplaadt als hij in het stopcontact zit en ik nog steeds bereikbaar ben... In ieder geval, heb je positieve/negatieve ervaring met dit systeem, of heb je een beter alternatief? stel maar voor groetjes Frederic |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
@peter, vertel dan ook even wat je van het product vindt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste / meest geschikte "kookboek" App voor mij? | PalmBeer | iPhone Apps | 2 | 12-10-10 18:23 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|