//

Bodyguardz iPhone 4

Bodyguardz iPhone 4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de achterzijde van m'n Iphone gisteren met de Bodyguards gedaan, met applicatie vloestof. Ging heel gemakkelijk, alleen aan de randen kwam hij makkelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-08-10, 17:09
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Ik heb de achterzijde van m'n Iphone gisteren met de Bodyguards gedaan, met applicatie vloestof. Ging heel gemakkelijk, alleen aan de randen kwam hij makkelijk los, vandaag zit alles evenwel goed en ziet hij er alleen nog wat appelsienhuidachtig uit, hoop dat dit nog wegtrekt, alsook de grijzige streaking waas....

Voelt goed aan, had eerst een skin case doorzichtig, allemaal heel mooi de eerste 2 dagen, na 2 weken zag die er niet meer uit door de krassen en het vuil dat er tussenkruipt.... Zit nu op een iwood in Mahonie te wachten, tot dan zal de Bodyguards en screenprotector het moeten trekken
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-08-10, 21:18
KoNi KoNi is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Beetje offtopic... Maar kan iemand mij mischien helpen aan een Bodyguardz full body protector dry apply (iphone4)? kheb namelijk geen creditcard
  #23  
Oud 25-08-10, 21:27
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Spannend! Ik hoop dat ie gauw komt!
mijn t-mobile stopt morgen na 2 jaar en dan zit ik een hele dag zonder iPhone want mijn Vodafone sim-only gaat vrijdag pas in....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maddog Bekijk bericht
Heb bij de Phoneshop Iphone 4, 16 GB Zwart besteld icm vodafone. Heb een kleine 3 weken geleden besteld (levertijd 3-6 weken) dus moet nog effe wachten.... Maar de protectie voor op de iPhone ligt al thuis te wachten
  #24  
Oud 26-08-10, 09:33
romove64's schermafbeelding
romove64 romove64 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

Gezocht? Is de dry apply nog niet leverbaar via nederlandse (web)winkel?
  #25  
Oud 26-08-10, 12:47
KoNi KoNi is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Kheb nergens Dry apply gevonden in NL. Denk dat deze nog te nieuw is. Via ebay heb ik wel 1 kunnen vinden alleen kost het me $45 met verzendkosten
Nou ben ik op marktplaats deze tegen gekomen Marktplaats.nl > Bodyguardz iPhone 4 dry apply - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Hoesjes en Frontjes
Iemand van hier mischien? Geen idee of ik dit kan vertrouwen
  #26  
Oud 26-08-10, 12:59
romove64's schermafbeelding
romove64 romove64 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 9
Standaard

volgens mij horen er 2 in een verpakking te zitten, die van mp is denk ik maar 1? de ander heeft hij waarschijnlijk zelf gebruikt.
  #27  
Oud 26-08-10, 13:08
KoNi KoNi is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Ik heb hem ff een mailtje gestuurd. Maar als iemand mij kan helpen met een dry apply, i would thx u very much
  #28  
Oud 25-09-10, 13:21
bosaap22 bosaap22 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door romove64 Bekijk bericht
Gezocht? Is de dry apply nog niet leverbaar via nederlandse (web)winkel?
Jawel hoor. Tik in google maar eens in "bodyguardz iphone 4 dry apply"
Eerste hit.
  #29  
Oud 25-09-10, 16:02
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik de natte variant. De folie had ik eerder in huis dan de iPhone. Ik heb het er in de badkamer opgeplakt. Niemand mocht me storen. Rustig aan gedaan. De beschermfolie van de iPhone eraf gehaald en direct de screenprotector erop. Ik was dus nog nooit met mijn handen aan het toestel geweest cq glas. Het was net als op dat filmpje van Gonnie, best nog wat kleine bubbeltjes. Zoveel mogelijk weggestreken. Dat was 's middags om 15.00 uur. De andere ochtend om 8.00 uur was er geen bubbeltje meer te bekennen. Je ziet niet dat er wat opzit. Ik ben er reuze blij mee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bodyguardz rdahmen Archief 4 29-03-09 20:45
iPhone case: BodyGuardz invisibleshield iGregor iPhone accessoires en onderdelen 4 12-09-08 04:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.