//

Philips SHE4505 / Ipod <-> Iphone oordopjes?

Philips SHE4505 / Ipod <-> Iphone oordopjes? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een Iphone3GS besteld. Die hoop ik eind volgende week in huis te hebben. Ik wil graag eigen oordopjes erbij kopen maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-10, 12:57
Arne3GS Arne3GS is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard Philips SHE4505 / Ipod <-> Iphone oordopjes?

Hallo allemaal, ik heb een Iphone3GS besteld. Die hoop ik eind volgende week in huis te hebben. Ik wil graag eigen oordopjes erbij kopen maar wel graag met de controle knopjes in het snoer.

Ik heb de Philips SHE4505 op het oog. Ik houd niet van helemaal 'in ear' maar ook niet van die platte.
bol.com | Philips SHE4505 Oortelefoon met siliconen 'eartips' - Wit, Philips | Elektronica...
Overal staat vermeld dat deze werken op een Ipod nergens wordt de Iphone genoemd.

Mijn vraag: werkt deze bediening in het snoer ook bij een Iphone? Zijn dopjes met afstandsbediening uitwisselbaar tussen een Ipod en een Iphone?

Het wordt verder nergens genoemd maar op de verpakking staat dat deze set een mic heeft:


Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft, alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door Arne3GS; 25-08-10 om 13:08.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-10, 13:51
Arne3GS Arne3GS is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Toch wat jammer dat niemand op dit 'actieve' forum de moeite heeft genomen om een antwoord te posten.

Ik heb ondertussen en Iphone 3G S 8GB in gebruik en ik heb de bovengenoemde headset binnen.

Om mijn eigen vraag maar te beantwoorden (wie weet heeft iemand er nog wat aan):

De knoppen werken allemaal prima! Volume, play/pauze, vooruit, achteruit en lang in gedrukt houden voor stembediening.

Helaas gaat het daarna fout. De mic werkt niet. Ik weet niet of die van mij kapot is of dat deze mic gewoon niet werkt met dit type Iphone. Als ik daar nog achter kom laat ik het weten!

Update: de mic werkt wel met windows geluidsrecorder dus hij is niet kapot. Stembediening en bellen met deze headset werkt dus niet :-(

Laatst gewijzigd door Arne3GS; 08-09-10 om 13:56. Reden: Update
  #3  
Oud 08-09-10, 14:15
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Zonde dat het niet werkt. Een waardig en betaalbaar alternatief voor de standaard dopjes is voor mij zeker welkom. Geluidskwaliteit en levensduur zijn namelijk te slecht.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod oordopjes SweexNL iPhone accessoires en onderdelen 1 28-09-09 19:17
iPhone opladen via Philips Chargeable power pack?! Titan1980 iPhone accessoires en onderdelen 2 18-08-08 08:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:08.