Sleeve voor 3G Gezocht discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede forumers ik heb sinds gisteren een iPhone 3G, 2de hands overgekocht van me zus voor €105 Alleen nu heb ik een Siliconen case ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sleeve voor 3G Gezocht
Hallo mede forumers
ik heb sinds gisteren een iPhone 3G, 2de hands overgekocht van me zus voor €105 Alleen nu heb ik een Siliconen case erom heen zitten, wat niet bepaald werkt in me broekzak. Daarom zoek ik een sleeve. Deze kan ik echter niet in de winkels vinden. Hebben jullie enig idee waar ik die zou kunnen vinden ? Soort: De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen Zulk soort. Ik vertrouw er niet bepaald op om ze op marktplaats te kopen. Hebben jullie Enig idee ? MVG Bram / Need-iPhone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nog niemand
|
|
|||
|
|||
Kijk anders even rond op Ebay =)
|
|
|||
|
|||
Ik heb de grijze gekocht die je op de afbeelding ziet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 sleeve + smart cover | dtroxx | iPad accessoires en onderdelen | 44 | 09-12-11 12:12 |
sleeve of hardcase | karimp | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 14-07-10 19:05 |
|
|