sleeve of hardcase discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hej, Over 2 1/2 week is het zover. Ik neem een iPhone 3GS. Maar ik heb wel een hoesje nodig. Ik twijfel tussen een Sena ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sleeve of hardcase
Hej,
Over 2 1/2 week is het zover. Ik neem een iPhone 3GS. Maar ik heb wel een hoesje nodig. Ik twijfel tussen een Sena sleeve (hier online te koop en in een iCentre) of een hardcase. Wat is beter??? Groetjes Karim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat je nú een 3GS neemt? Met de volgende generatie iPhone in aankomst denk ik dat je daar spijt van gaat krijgen...
|
|
||||
|
||||
Heb je dit topic al eens doorgelezen?
|
|||
|
|||
Wat dacht je van een siliconen case? SwitchEasy heeft de Vulcan. Hele dunne siliconen case met screenprotector en beschermingspluggen voor hoofdtelefoon- en batterijaansluiting.
|
|
|||
|
|||
persoonlijk zou ik wachten op de i4, veel vetter met zo een groene bumper er om heen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 sleeve + smart cover | dtroxx | iPad accessoires en onderdelen | 44 | 09-12-11 12:12 |
Hardcase Ipad | VirtuaCash | iPad algemeen | 5 | 09-03-11 00:20 |
Sleeve voor 3G Gezocht | Need-iPhone | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 04-09-10 14:18 |
|
|