Hoesje iPad discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat er nog geen forum voor de ipad is, dan maar hier! Ik ben op zoek naar een sleeve en heb deze 3 gevonden. heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoesje iPad
Omdat er nog geen forum voor de ipad is, dan maar hier!
Ik ben op zoek naar een sleeve en heb deze 3 gevonden. heeft iemand hier ervaringen mee? Cool Bananas RainSuit P2 Neopren Housse pour iPad Tucano Second Skins Elements pour iPad 9,7" Noir Belkin Pleat Sleeve pour iPad Noir - Sac pour ordinateur portable à la Fnac Laatst gewijzigd door francebramie; 14-07-10 om 11:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Jawel hoor, hier:
iPad - iPad Hardware op iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Dat is voor hardware...
|
|
||||
|
||||
En een hoesje is...... software?
Ik zou toch maar eens in dat forumdeel kijken, met name hier.
|
||||
|
||||
Ik hat dat topic niet gezien. Ik kopieer mijn post daar wel... Deze mag verwijderd worden!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gebruik je een case/hoesje voor je iPad of niet? | alvani | iPad algemeen | 11 | 14-09-10 17:50 |
Hoesje | karimp | Koopinformatie Nederland | 1 | 08-06-10 16:20 |
hoesje of sokje | Yannickjee. | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 28-02-10 15:56 |
hoesje of geen hoesje? | josephusjg | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 08-08-09 00:40 |
Hoesje kopen ? | Dazzle | Archief | 9 | 01-08-08 13:00 |
|
|