Ipad 2 sleeve + smart cover discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weten jullie toevallig in welke sleeve ook de smart cover kan? Ik gebruik namelijk de smart cover maar wil graag een sleeve voor tijdens het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ipad 2 sleeve + smart cover
Weten jullie toevallig in welke sleeve ook de smart cover kan? Ik gebruik namelijk de smart cover maar wil graag een sleeve voor tijdens het reizen.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb bij mijn eerste iPad een fabrix cases sleeve gekocht, en deze heb ik niet mee verkocht met mijn iPad. Nu de heb ik de nieuwe iPad met een smartcover gekocht, en het past perfect in de sleeve!
|
|||
|
|||
Citaat:
Want het is wel precies wat ik zoek. More, heeft in de letique serie ook een cover en op hun site zie je die i.c.m. Een smart cover. |
|
|||
|
|||
Nee hoor, hij zit er lekker stevig in! Er zit wel een extra flapje in die je over de bovenkant van de iPad kan trekken, waardoor je zo gek kan doen met de hoes als je wilt, hij kan er absoluut niet uit dan!
|
|
||||
|
||||
Bedankt allemaal voor de reacties!
Ik ga vanmiddag even langst de I-zone hier in de buurt. Zal vanavond wel even posten welke het geworden is |
|
||||
|
||||
Ik heb Belkin Leather Folio for iPad waar de iPad2 samen met de smartcover prima in past. Ideaal om je iPad2 in te vervoeren.
|
|
||||
|
||||
Ik heb sinds vrijdag de ipad 2 met smart cover en ben op zoek gegaan naar een sleeve waar beide inpassen. en nu kwam ik op de site van colcasac. en ze leveren nu ook de sleeves voor ipad 2 met SC. lijkt me een mooie combi. tegelijkertijd kun je je kabeltje en camera connection kit meenemen in het bijbehorende vakje. Ik heb appelhoes.nl gemaild met de vraag of de ipad 2 met SC inderdaad in de sleeves passen, die zij aanbieden.
Zagora iPad Sleeve; Thick Black Hemp & Thick Cream Fleece iPad Sleeve |
|
||||
|
||||
Nou ik ben bij de i-zone geweest en bij de Dixons en Mediamarkt maar helaas geen sleeve waar de smart cover en ipad 2 in kunnen.
@Denman1985: De Zagora ipad sleeve ziet er goed uit enig idee waar ze die verkopen? |
|
|||
|
|||
ik heb een mapje voor een mini laptop,. past ipad perfect in + alle kabeltjes. is van merk case logic en koste 10 euro. Sluit met een stevige rits en mijn kabeltjes etc gaan in vakje bovenop. ideaal voor weinig geld.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze net besteld... http://www.more-thing.com/images/200..._letique_4.jpg
Mooi ding en past er ook in met smartcover kost wel 69 euro maar dan heb je wel iets.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
hallo kan jij mij vertellen waar je hem kan bestellen! Alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bedankt !!!
|
|
||||
|
||||
Zo ik heb er eindelijk eentje gevonden!!!!!!!!!!!!
Het is de COTEetCIEL Tablet Kit Bag for iPAD geworden Stand Bag iPad Black |
|
|||
|
|||
Ikzelf ben op zoek naar een iPad 2 case (die je als boek kan openklappen) waarin de smart cover past, ruimte is voor een stylus.
Iemand een idee of dit ergens beschikbaar is? Ik vind bijna niks.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraag iPad 2 Smart Cover bescherming achterkant? | Moumentai | iPad algemeen | 43 | 12-04-11 21:32 |
Wel of geen smart cover?? | stannie66 | iPad algemeen | 12 | 24-03-11 19:28 |
|
|