Vraag iPad 2 Smart Cover bescherming achterkant? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de komst van de iPad 2 vraag ik me een beetje af hoe de slijtage gaat worden met de achterkant als je daar geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vraag iPad 2 Smart Cover bescherming achterkant?
Met de komst van de iPad 2 vraag ik me een beetje af hoe de slijtage gaat worden met de achterkant als je daar geen bescherming voor zou nemen. Nu heeft Apple wel een hele mooie cover gemaakt voor de voorkant, maar hoe snel zouden er krasjes en dingen ontstaan aan de achterkant bij normaal gebruik? Iedereen mag de Apple Case wel haten, maar deze heeft mijn iPad 1 wel altijd beschermt zonder krasjes en beschadigingen .
Heeft er iemand ervaring met een iPad 1 zonder bescherming? Of is het wachten op iets dat je kan plakken op de achterkant voor bescherming? Misschien komt er wel iets dat samenwerkt met de Smart Cover. Of je koopt niet de Smart Cover en wacht op een case . Maar die Smart Cover is juist zo handig . Ben dus heel erg benieuwd hoe de achterkant het gaat doen als je daar geen bescherming voor zou nemen. We zullen het wel mee maken denk ik als de iPad 2 weken al gebruikt wordt door de Amerikanen . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dan geen ervaring zonder cover..., maar ik heb nu zo'n doorzichtige cover....waarop nu toch heel duidelijk te zien is waar 'normaal' de krassen waren gekomen. En dat zijn er toch behoorlijk aantal..., dus ik ga niet zonder cover ann de achterkant!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoop toch wel een beetje dat er in de 3 weken dat we moeten wachten op de iPad 2, een cover uit komt voor de achterkant die samenwerkt met de Smart Cover. Zou wel ideaal zijn |
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iPad 1 inmiddels verkocht, zodat ik de iPad 2 kan gaan kopen de 25ste, maar even on-topic. Ik heb nooit echt en case gebruikt voor mijn iPad 1 en heb daar totaal geen krasjes aan overgehouden. Zowel op m'n scherm als op de achterkant niet. En de koper van mijn iPad vond hem er ook nog erg goed uitzien. De enige keren dat ik mijn iPad 'beschermde' was als ik hem met me meenam in de trein of iets. Dat was dan een sleeve van Belkin.
|
||||
|
||||
Kun je de cover niet gewoon onder de ipad leggen zeg maar, als je'm gaat gebruiken. IMO gewoon een kwestie van de cover omslaan en je onderkant is beschermd tijdens je gebruik. Als je hem meeneemt zit hij waarschijnlijk toch in een redelijk beschermde tas (mag ik toch vanuit gaan hoop ik)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPad nooit beschermd, daar is het design veel te mooi voor, moet je niet verstoppen imho!
Aluminium krast nu eenmaal, maar na 8 maanden intensief gebruik zitten er wel wat krasjes op, maar niet veel. Het is nu eenmaal een gebruiks voorwerp en ik ben niet van plan m'n iPad te verkopen. Ik koop straks wel de iPad 3 |
|
|||
|
|||
Heel erg toevallig ben ik in het bezit van een SmartCover... Althans, iets wat er vreselijk veel van wegheeft mijn Candyshell wrap case.. keiharde rip-off als je het mij mag vragen. maar dat neemt niet weg dat het ding prima zijn ding doet!
Trotse bezitter van een gejailbreakte iPad 2 en iPhone 4S Laatst gewijzigd door iPadder; 08-03-11 om 02:19. |
|
||||
|
||||
Klinkt goed! Maar toch gaat het me om die achterkant. Deze is niet beschermt als je niet je iPad zou gebruiken icm de smart cover. Op zich vind ik lichte krasjes en dingen helemaal niet zo erg op een product die je veel gebruikt, maar het moet niet te gek worden . Uit de reacties te lezen lijkt het wel mee te vallen mits je gewoon goed op let waar je de iPad steeds neerlegt.
|
|
|||
|
|||
Ja het zal steeds iets zijn, voor mijn iPad 1 had ik een zeer degelijke cover, map in leder, héél solide, héél veel bescherming, echt TOP en ook voor een zeer aantrekkelijke prijs bij onze Chinese vrienden. Maar .... het geheel map + iPad woog meer dan 1KG.
Ik heb de map cadeau gedaan als ik mijn iPad 1 verkocht, en nu ga ik toch voor de smartcover kiezen. MVG, Jeff C. |
|
|||
|
|||
Is de smart cover ook vanaf 25 maart te koop?
|
|
|||
|
|||
@ernstt
Die case is voor de iPad 1. |
|
|||
|
|||
wordt deze cover ook verkocht op 25 maart jongens?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb zelf ook getwijfeld aan de SmartCover van Apple, wegens de onbeschermde achterzijde. Ik heb een goede oplossing gevonden: een dunne film erop plaatsen, zoals dat zoveel op het scherm zelf wordt gedaan.
Gisteren heb ik er ééntje besteld van ZAGG, een merk dat om zijn kwaliteit bekend staat. Problem fixed, voor mij! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 sleeve + smart cover | dtroxx | iPad accessoires en onderdelen | 44 | 09-12-11 12:12 |
Wel of geen smart cover?? | stannie66 | iPad algemeen | 12 | 24-03-11 19:28 |
|
|