Ipad 1 aansluiten op tv voor films discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hulp gevraagd! Kan iemand mij zeggen of het mogelijk is mijn ipad 1 aan te sluiten op mijn tv? Mocht dit mogelijk zijn, wat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 1 aansluiten op tv voor films
Hulp gevraagd!
Kan iemand mij zeggen of het mogelijk is mijn ipad 1 aan te sluiten op mijn tv? Mocht dit mogelijk zijn, wat is dan de beste oplossing? Kan dit enkel via apple's video's of kan ik dit doen met oPlayer? Alvast bedankt voor de info!!! Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kijk hier eens want ik zie dat je ipad is gejailbreaked
Resupported · Cydia deze app maak het mogelijk om verschillende soorten AV kabels te gebruiken dus niet alleen de standaard kabel van apple http://www.iphoneclub.nl/56950/resup...aar-jailbreak/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 aan vga kabel aansluiten voor films | nouska1976 | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 03-02-12 12:38 |
snel converteer prog van films voor ipad | TakenBoxershort | iPad algemeen | 16 | 15-09-11 12:44 |
Iphone als remote voor films iPad | Arwiertz | iPad algemeen | 2 | 30-06-11 13:23 |
iPad aansluiten op tv | houtsie | iPad algemeen | 3 | 21-06-11 23:52 |
Aansluiten iPad op internet | Rapp | iPad algemeen | 8 | 26-09-10 21:48 |
|
|