//

iSkin Solo problemen

iSkin Solo problemen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs heb ik twee iSkin Solo skins gekocht voor de iPhone 4. Op zich prachtige siliconencases, maar met een probleem: de powerknop en volumeknoppen worden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-08-10, 00:30
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard iSkin Solo problemen

Onlangs heb ik twee iSkin Solo skins gekocht voor de iPhone 4. Op zich prachtige siliconencases, maar met een probleem: de powerknop en volumeknoppen worden bedekt door de Solo. Nou en? zul je denken. Nu, de genoemde knoppen steken uit en om een goed passende case te maken zul je een uitsparing in de case moeten hebben, waar de case over de knoppen zit. De iSkin Solo heeft die uitsparingen niet. Daardoor is met name bij de powerknop een probleem ontstaan: de case past niet perfect rondom de iPhone én de powerknop wordt heel snel ingedrukt als je de case alleen al aan de bovenkant indrukt.

Anyway, ik heb melding gemaakt hiervan bij iSkin en zij starten in september met een replacement programma. Blijkbaar hebben meer mensen hetzelfde probleem. Dusmochten jullie een iSkin SOlo hebben gekocht en hebben jullie hetzelfde probleem als hierboven beschreven, mail dan naar iSkin om in aanmerking te komen voor een vervangende case.
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-11, 10:40
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Ik heb toevallig afgelopen weekend voor mij iPhone 4s een Iskin Solo besteld, ik kan deze vanmiddag bij het postkantoor ophalen. Ik zal daarna mijn ervaringen met dit "probleem" hier posten.
  #3  
Oud 09-11-11, 18:13
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T1m Bekijk bericht
Ik heb toevallig afgelopen weekend voor mij iPhone 4s een Iskin Solo besteld, ik kan deze vanmiddag bij het postkantoor ophalen. Ik zal daarna mijn ervaringen met dit "probleem" hier posten.
Zie eigenlijk nu pas hoe oud deze post is... Maakt verder niet uit. Heb de iSkin Solo voor de iPhone 4s en hij past perfect.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Beats by dr dre solo hd cilic Muziek, foto & video 0 18-01-11 18:10
Onderzoek nieuwe uitgebreide iSkin Louren iPhone accessoires en onderdelen 0 22-04-10 20:20
iskin screen protector matsipatatsi iPhone accessoires en onderdelen 1 20-05-08 08:56
Is iSkin REVO bij de applestore in Nl te koop? orli iPhone accessoires en onderdelen 3 29-04-08 10:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:26.