voltaic V11 - Battery Pack (universal) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Binnenkort ga ik naar Brazilië en moet dus 13 uur gaan vliegen (Buiten het vliegen een reistijd van ongeveer 17 uur). Ik zou graag m'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
voltaic V11 - Battery Pack (universal)
Binnenkort ga ik naar Brazilië en moet dus 13 uur gaan vliegen (Buiten het vliegen een reistijd van ongeveer 17 uur). Ik zou graag m'n eigen Films meenemen om op m'n iPhone te kijken (KLM heeft zulke slechte schermen in het vliegtuig!).
Films kijken slurpt natuurlijk batterijen dus dacht aan een battery Pack welke ik ook kan gebruiken voor bijvoorbeel m'n foto camera. heeft ervaring met Voltaic V11 of een gelijk soort product (liever geen pack direct op je iPhone geattached)? Voltaic USB Battery Pack V11, Universal Battery Ook heb ik geen ervaring met wat de capaciteit zou moeten zijn (hoe vaak kan ik m'n iPhone er mee vol laden) Bedankt alvast voor de reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand vind dit interessant of heeft er ervaring mee?
|
|
|||
|
|||
Absoluut interesse, maar geen ervaring nee. Ik hoop dat je nog nuttige reacties krijgt want ik lees graag mee.
|
|
|||
|
|||
Ik doe nog een poging tot succesvolle bump
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mili Battery pack voor iphone 4 | Franciskine | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 02-10-10 13:41 |
Apple iPhone 4 Universal Dock Adapter 3-pack | isneaker | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 09-09-10 13:01 |
Hoe mijn Battery pack te tweaken | marcoryn | iPhone algemeen | 1 | 26-07-09 01:07 |
Universal dock | Ricko | iPhone accessoires en onderdelen | 20 | 28-09-08 11:49 |
|
|