iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/)
-   -   veel gelezen: maar welke Fm-transmitter is een aanrader ? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f30/iphone-accessoires-onderdelen/7638-veel-gelezen-maar-welke-fm-transmitter-aanrader.html)

spf.iphone 21-01-09 14:52

Ik zie dat het gaat over een fm trans... maar als je echt goed geluid wil heb je het spul van connects2 nodig... 60.- (ebay excl. verz.) kan je je iphone ook vanaf je stuur bedienen, zie je alles op je radioscherm, enz...

biyazen 29-01-09 13:08

ik heb zojuist de topic doorgelezen..

ook ik ben op zoek naar een oplossing om mijn mp3tjes af te luisteren in de auto. helaas ook geen aux uitgang. Mijn 807 heeft een standaard dashbord cd speler.
de controle zit onder de stuur..dus als ik een ander speler inbouw..kan ik de afstandbediening onder mijn stuur niet meer gebruiken.:(

ina mijn hele zware zoektocht :D, wel jammer dat ik dit topic niet eerder gevonden had, maar ben ik tegen de griffen aangelopen en heb de RoadTrip whit Smartscan van Griffin besteld via ebay..is weer wat goedkoper :D

de link Griffin Technology: RoadTrip with SmartScan
is er enig ervaring met deze transmitter.??

ik laat het wel weten als ik hem binnen heb en geprobeerd heb..over 2 weekjes dus.

ikkeg 03-02-09 14:33

Heb al geruime tijd deze "Kensington LiquidAux for iPod & iPhone" aangesloten in mijn auto. Batterij blijft steeds opgeladen en muziek speelt via AUX ingang van de autoradio. De bijgeleverde stuurbediening is zeer handig. Het is wel geen FM transmitter maar dat hebben ze ook in hun assortiment. Besteld bij MP3 shop, correcte levering en service. PS. wat betreft een Peugeot 807, normaal heb je in je dashboardkast een AUX ingang, toch als je een RT3 radio hebt.(Ik heb een 607)
G.

biyazen 03-02-09 15:50

nope...geen aox ingang..ben bij de dealer zelf geweest.
geen wisselaar en zeer zeker geen mp3 speler...alleen een basis geintrigeerd dashboard cd speler. :(:( het lijkt of de auto is kaalgeplukt tijdens verkoop:cool: maar hij rijd okay.


ik heb mijn fm transmitter binnen..heb vandaag geen tijd om te testen..zal waarschijnlijk morgen worden.


groetjes

ikkeg 03-02-09 16:32

?? wat voor type 807 is dit ? Heeft dan ook geen navigatie en/of telefoon ingebowd. Dan kan het kloppen.

biyazen 03-02-09 16:42

geen navigatie en of telefoon...

heb een peugeot 807 norwest 2.2 hdi

groetjes

Erik1965 09-02-09 23:12

ja, die ellende heb ik ook met mijn renault espace. misschien goed eens te kijken op die andere topic op dit forum over de parrot 9200, dat lijkt een oplossing voor 807 ? en espace-lieden met "volledig geïntegreerde audio-systemen" zucht.... hadden we maar een simpele autoradio gehad.....

spf.iphone 10-02-09 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door biyazen (Bericht 252379)


ik heb mijn fm transmitter binnen..heb vandaag geen tijd om te testen..zal waarschijnlijk morgen worden.


groetjes

En is het wat..????

j0ep 17-02-09 12:00

Ik heb gisteren de ALLkit van DealExtreme binnengekregen. Waardeloze geluidskwaliteit door het zwakke signaal/volle FM band. Het apparaat is aangesloten op de middenconsole in mijn Seat Altea. Mocht iemand nog tips hebben om de situatie te verbeteren dan hoor ik ze graag.

kinetone 17-02-09 12:48

heb de road trip 2008 en dat werkt ok ( via een vrije fm freq)
je moet wel je bandfrequentie handmatig kunnen instellen

biyazen 05-03-09 18:27

zoo..na een lange test hiervan de resultaten..het is echter in het negatief gevallen.
ik ben woonachtig in den haag, met overal tram sporen en leidingen..dus storen dat het doet..je moet continu van frequentie veranderen..en aangezien dit handmatig moet gebeuren..ben je al snel afgeleid tijdens het rijden..
een ander liedje luisteren..effe naar je iphone reiken...oeps en daar gaat je oog alweer van de weg...

dus mijn conclusie...de slechtse koop die ik ooit gedaan heb voor mijn iphone..een zeer slechte kwaliteit van muziek, het stoort heel erg EN een GEVAAR op de weg.


uhm..ik heb een Griffin Road trip transmitter met smartscan 2009 te koop :-) winkelwaarde €99,-- bij de apple dealer.

ik heb overigens een parrot 3200 in mijn 807..kan ik daar iets mee doen.??

groetjes
biyazen

spf.iphone 06-03-09 15:41

Lijkt me wel duidelijk hier... KOOP NOOIT EEN FM-TRANSMITTER... er werkt er geeneen goed..!

Nowa 06-03-09 22:34

Heb ook nog een FM tranmitter in de kast liggen. Deze heb ik 2 keer "gebruikt".
Het is echt huilen zo slecht is het. Hij was afgeprijsd van 59 voor 19,95 (Kensington Liquid FM).
Dus mocht iemand nog geld over de balk willen gooien doe even een pm :p

24Ernesto 13-03-09 02:47

Monster iCarPlay Wireless 250 is een mooi product en niet alleen om te zien.
Monster is al jaren bekend om zijn producten van goede kwaliteit.
hierbij heb je wel redelijk goede geluidskwaliteit.(als Audiofiel ben ik erg kritisch).
Ik werk zelf bij Middendorp Audio Video en daar verkopen we producten van Monster.
maar ik ben niet zo'n verkoper die alles goed vind.
Daarnaast verleen ik daar ook technische ondersteuning.
De link naar het product is hier Monster® iCarPlay™ Wireless 250 FM Transmitter with AutoScan for iPod® and iPhone™
en de link naar het bedrijf waar ik werk staat hier Wim Middendorp Hoogvliet
er is ook een goedkopere versie de iCarPlay plus Wireless, deze is wel compatible met de oude IPhone en IPod Touch maar niet met de Iphone 3g.
iCarPlay 250 gaat € 109,- kosten
iCarPlay Plus gaat € 79,- kosten

spf.iphone 13-03-09 10:13

Belachelijk dat er reclame wordt gemaakt..!
Belachelijk dat je als zogenaamde audiofiel vind dat je goed geluid uit een transmitter kan krijgen...!!!!

24Ernesto 14-03-09 05:14

Ik zei ook redelijk goed
Het beste is gewoon een dock cable direct op de spdif ingang van je autoradio.
En als jezelf audiofiel bent weet je dat monster goede kabels maakt tegen een redelijke prijs

bugmenot1 29-03-09 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spf.iphone (Bericht 265922)
Belachelijk dat er reclame wordt gemaakt..!
Belachelijk dat je als zogenaamde audiofiel vind dat je goed geluid uit een iPhone kan krijgen...!!!!

Ik heb het even voor je verbeterd.

j0ep 30-03-09 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 24Ernesto (Bericht 266160)
En als jezelf audiofiel bent weet je dat monster goede kabels maakt tegen een redelijke prijs

*kuch* *proest*

Dat is toch dat bedrijf wat in de US is aangeklaagd vanwege de demo opstellingen van de hdmi kabels waarbij ze component naast hdmi zetten ?

jorgje 05-08-09 10:39

Is er al iemand die een oplossing heeft die wél goed werkt? Ik ben op zich tevreden met mijn Kensington FM-transmitter, maar die kan mijn 3G niet laden. Eigenlijk zoek ik dus zoiets, maar dan met lader.

signs2007 05-08-09 10:44

Ik heb de Jabra SP700. In nederland kost hij 75 euro. Via ebay heb ik hem voor 24 euro incl. verzendkosten :D
Hij werkt echt perfect, mooi geluidskwaliteit !!

Jabra SP700 - Bluetooth speakerphone for your car and conference calling


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:14.