Vapor4 aluminum iPhone 4 case discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Heeft een van jullie ervaring met de Vapor4 voor de iPhone? Iemand een adres waar deze te koop zijn? En belangrijk natuurlijk, is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vapor4 aluminum iPhone 4 case
Beste allen,
Heeft een van jullie ervaring met de Vapor4 voor de iPhone? Iemand een adres waar deze te koop zijn? En belangrijk natuurlijk, is het ook echt wat? Groet, Lionell
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beste Wouter, dank voor je info. Zoals aangegeven, prachtige maar nutteloze case.
|
|
||||
|
||||
Wat was bij de rest de levertijd van de vapor case?
"Mocht" 2 week terug 1-tje bestellen. Is, zover als ik kan kijken, nog steeds niet verstuurd, en de heren reageren niet op de mail. |
|
||||
|
||||
Vind hem ook wel leuk eruit zien, maar gezien hij de ontvangt vermindert, is het geen optie.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb toch een Vapor4 binnen (foutje met bieden eBay) en besloten hem te monteren. Moet zeggen dat alles vooralsnog als vanouds werkt (telefoon, internet GPS). Nu moet ik wel zeggen dat er geen direct contact mogelijk is, omdat ik een Bodyguardz om mijn telefoon heb geplaatst. Als het slechter wordt gaat ie eraf, blijft het zoals het is blijft ie.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zoals beloofd het eindoordeel na twee weken de Vapor case te hebben gebruikt.
Ondanks dat hij qua case beviel was de ontvangst toch iets minder, zowel op 3G, Wi-Fi en spraak. Ik heb dan ook besloten de Vapor weer te verwijderen. Resume, de case werkt wel (iPhone gered na een valpartij), maar het is te merken dat de dataontvangst en spraak toch net een niveautje minder zijn. Aangezien de telefoon er is om te bellen en te internetten, is dit niet wenselijk en ligt de case vanaf vandaag in de la. |
|
||||
|
||||
Heb een andere ervaring, ontvangst bellen/3G en Wi-Fi geen verlies. Met en zonder case zelfde snelheid gemeten. Luisteren internetradio onderweg in auto, valt op precies dezelfde plek ff weg met als zonder case.
Ik heb wel de nieuwe versie van de vapor, waarbij deze nergens in contact komt met de Iphone Wat wel meetbaar minder wordt is de GPS ontvangst, je zit dan weer op een 3GS niveau zeg maar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aluminum ring los van achterkant door adaptor. | jasper_krol | iPhone algemeen | 1 | 24-06-09 16:30 |
|
|