CNN backcover iPhone4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn "cnn" backcover uit Hongkong ontvangen, zeer goede kwaliteit (blijft altijd een verassing) maar ze hebben zich vergist ik heb een "metal" versie gekregen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
CNN backcover iPhone4
Heb mijn "cnn" backcover uit Hongkong ontvangen, zeer goede kwaliteit (blijft altijd een verassing) maar ze hebben zich vergist ik heb een "metal" versie gekregen ipv een zwarte die ik besteld heb. CNN biedt tevens een super service want nadat ik het bewijs heb opgestuurt met de verkeerde backcover, kreeg ik een mail dat ik de cover mag houden (ik had aangeboden om deze terug te sturen) en dat er een nieuwe zwarte backcover wordt opgestuurd.
Als er nog mensen twijfelen, de backcover is een beetje afgerond (zie foto) en ligt dus fijner in de hand, kwaliteit verbazingwekkend goed voor deze prijs ($13,99), het wordt aangetekend bezorgt ($5) dus geen gegis of het pakket wel aankomt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
knap ! soms een website ervan ? wil deze 'zilvere' ook wel
|
||||
|
||||
- 3G, Sony, Panasonic, LG, SonyEricsson, Nokia, Tools, BlackBerry, BenQ-Siemens - Cellular
Ik heb er ook al aardig wat besteld en is ook altijd goed gekomen... |
|
||||
|
||||
bedankt ! ook via paypall ?
|
|
|||
|
|||
Ik heb daar een witte achterkant gekocht, nu blijkt dat ik de verkeerde heb besteld, namelijk zonder "bezel". Iemand interesse? Hoef geen winst, dus prijs die ik ook betaald heb; 9,90€
|
|
|||
|
|||
website: cnn.cn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backcover (replacement) | borisbaco | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 30-10-11 12:19 |
iPhone gekleurde backcover | donovoso | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 01-04-11 16:57 |
Advies backcover / achterkant laten vervangen? | ballegooier | iPhone algemeen | 4 | 28-07-10 15:31 |
Backcover Change | Hoppieee | iPhone algemeen | 0 | 10-08-08 16:58 |
|
|