Hoesje iPhone 4, beste tegen vallen...? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Heb sinds kort een iPhone 4, maar aangezien ik hem op school mee- neem, kan hij sneller vallen. Ik wil dat natuurlijk voorkomen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoesje iPhone 4, beste tegen vallen...?
Hallo allemaal!
Heb sinds kort een iPhone 4, maar aangezien ik hem op school mee- neem, kan hij sneller vallen. Ik wil dat natuurlijk voorkomen, of teminste, als dat gebeurt, dat er geen beschadeging op mijn iPhone 4 komt... Ik zat zelf te denken aan de 'SwitchEasy CapsuleRebel Black voor iPhone 4' Weet iemand of die tegen val schade kan? Of weet iemand een andere? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zou hem verpakken in 3lagen bubbeltjes plastic :X
en je titel is een beetje krom je zegt het alsof als je hem laat vallen dat hij dan weer terug naar je handkomt gevlogen |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik denk dat je het beste een lekker stevig hoesje koopt die de randen goed beschermen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laten vallen | patje26 | iPhone algemeen | 3 | 04-01-11 21:08 |
iPhone hoesje wat goed beschermd tegen zeezand. | destapper | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 22-04-10 20:21 |
iPhone laten vallen :@ | ivoborkus | iPhone algemeen | 29 | 24-03-10 21:37 |
hoesje of geen hoesje? | josephusjg | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 08-08-09 00:40 |
Beste bescherming tegen diefstal en grote schade | Magger | Koopinformatie Nederland | 2 | 02-04-09 19:10 |
|
|