apple universele dock met bodyguardz discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal! ik ben van plan om voor kerst de nieuwe versie van de apple universele dock te kopen: Apple Universal Dock - Apple Store ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple universele dock met bodyguardz
hallo allemaal!
ik ben van plan om voor kerst de nieuwe versie van de apple universele dock te kopen: Apple Universal Dock - Apple Store (Nederland) maar ik heb op mijn iphone ook een full protection van bodyguardz zitten. Dus de voor achterkant, voorkant en de zijkanten. nu mijn vraag: Past de dock met de iphone 4 adapter ook als ik de bodyguardz eromheen heb zitten? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ja, helemaal. Ik heb de 'oude' universele dock met de juiste adapter en het past perfect.
|
|
|||
|
|||
gaat hij dan niet van de mobiel af ? of dat hij klemt in de dock zodat je de adapter eruit trekt?
bedankt Ps. meschien een fototje? |
|
||||
|
||||
Door de adapter staat de iPhone heel stevig. En toch makkelijk erin te zetten en eruit te halen. Maar je kunt wel begrijpen als het voor Appleproducten gemaakt is, het perfect. De screenprotector zit bij mij aan alle kanten. Perfect.
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties.
ik heb hem gekocht en mag hem na kerst gaan uitproberen. bedankt |
|
||||
|
||||
Goede aankoop en mooi cadeau.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Past de iPhone 4 bijvoorbeeld ook in de adapter van de iPod Classic bijvoorbeeld? (Adapter no. 9) Ik heb geen zin om weer extra geld uit te geven voor een adapter, waarbij je d'r meteen 3 krijgt volgens mij, terwijl ik er maar 1 nodig heb?
|
||||
|
||||
Ik heb er nog een te koop. Ik vraag 3.80 inclusief verzendkosten. Een heb ik al via dit forum verkocht. Stuur me maar een PB.
Adapter is ondertussen verkocht aan Roy. Laatst gewijzigd door Macbookto; 07-01-11 om 19:15. Reden: Verkocht |
Labels |
apple, bodyguardz, dock, iphone, universele |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goede (universele) iphone 4 dock. | damian4life | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 17-09-10 01:00 |
Apple Universal Dock met afstandsbediening | Guest-201207071607 | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 14-02-08 16:15 |
|
|